پارچه ترگال بیمارستانی

عمده فروشی انواع پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال، پارچه‌ای است که از آن می‌توان در دوخت لباس بیمارستانی، فرم مدرسه، لباس کار و مواردی از این قبیل استفاده کرد. قیمت پارچه ترگال نسبت به کیفیت و تنوعی که این پارچه دارد، در مقایسه با سایر پارچه‌ها مقرون به صرفه‌تر است و به همین دلیل بسیاری از تولیدی‌ها به منظور تولید لباس‌های بیمارستانی از آن استفاده می‌کنند. با توجه به همین موضوع تولیدی‌ها به دلیل استفاده زیاد از این پارچه باید آن را از عمده فروشی های پارچه ترگال بیمارستانی تهیه کنند. در ادامه با انواع پارچه ترگال بیمارستانی و روش‌های خرید عمده این پارچه بیشتر آشنا خواهید شد.

انواع پارچه ترگال کدامند؟

پارچه ترگال در دو مدل ساده و کجراه توسط کارخانه‌ های تولید کننده این پارچه که در شهرهای مانند یزد و اصفهان قرار گرفته‌اند، بافته می‌شود. مدل ساده این پارچه در بازار با نام ترگال و ترگال کجراه را با نام کجراه به کار می‌برند. 

پارچه ترگال ساده با استفاده از الیاف پلی استر، ویسکوز و فلامنت تهیه می‌شود و عرض آن معمولا ۱۵۰ سانتی‌متر و وزن ۲۴۰ گرم است. پارچه ترگال کجراه از پارچه‌هایی است که تنوع رنگی بسیار وسیعی دارد و از همین جهت تمامی بیمارستان‌ها می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را تهیه کنند. 

پارچه ترگال کجراه نیز همانطور که گفته شد، از انواع پارچه ترگال است که تمامی مشخصات آن با پارچه ترگال سادگی یکسان است ولی وزن یا گرماژ آن متفاوت بوده و ضخامت بیشتری دارد. با توجه به اینکه وزن این پارچه ۲۸۰ تا ۲۹۰ گرم است، از آن معمولا برای دوخت مانتوهای پاییزی استفاده می‌شود.

خرید انواع پارچه ترگال

پارچه ترگال بیمارستانی با کیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

پارچه ترگالی با کیفیت باید خصوصیاتی مانند ثبات رنگ، تل نشدن، تراکم مناسب، استقامت بالا و ثبات سایشی داشته باشد. پارچه ترگالی که از این ویژگی‌ها برخوردار باشد، در برابر مواد شوینده و ضد عفونی کننده مقاوم است و می‌توان از آن در مدت زمان طولانی استفاده کرد.

قیمت انواع پارچه ترگال بیمارستانی

در میان انواع پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه نوع کجراه آن از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا همانطور که اشاره شد، تراکم و وزن بیشتری دارد. عامل دیگری که روی قیمت پارچه ترگال تاثیر دارد، رنگ آن است. به طور مثال پارچه ترگال سفید با پارچه ترگال قرمز قیمت متفاوتی دارد و به طور کلی قیمت رنگ‌های روشن از رنگ‌های تیره کمتر است. 

کارخانه های تولید کننده انواع پارچه ترگال

اصفهان از بهترین برندهای تولید کننده انواع پارچه ترگال است و از برندهای معتبر آن می‌توان به فدک،‌مهنام، تک، حیدر، آذین، کاشان، پلاریس،‌کیمیا بافت سپاهان، زیبا بافت،‌ ونوس، ارین بافت، نیک و … اشاره کرد. محصولات تولید شده توسط این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از آن‌ها می‌توان جهت دوخت لباس کار، لباس بیمارستانی، فرم مدارس و … استفاده کرد.

خرید عمده انواع پارچه ترگال بیمارستانی

به منظور خرید عمده انواع پارچه ترگال بیمارستانی می‌توان از طریق خرید مستقیم از کارخانه‌های تولید کننده این پارچه اقدام کرد ولی برای بسیاری از مشتریان دسترسی به کارخانه‌ها و خرید مستقیم از آن‌ها کار دشواری است که به همین دلیل می‌توان برای خرید عمده پارچه از طریق وب سایت پارچه پرشین اقدام کرد. وب سایت پارچه پرشین انواع پارچه ترگال را به عمده و به صورت مستقیم به سراسر کشور عرضه می‌کند و جهت سفارش انواع مختلف این پارچه فرد به راحتی می‌تواند به صورت اینترنتی اقدام کند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *