پارچه ترگال

انواع پارچه ترگال چه کاربردهایی دارد؟

پارچه ترگال چیست؟ آیا می دانید انواع پارچه های ترگال چه کاربردهایی دارند که موجب خرید و فروش عمده آن در بازار شده است؟
کارخانه‌های نساجی پارچه به خوبی از فروش بسیار زیاد انواع ترگال آشنا هستند که باعث تولید انبوه و فروش عمده آن‌ها در بازار شده است. از آنجایی که تقاضا برای خرید عمده پارچه ترگال بسیار زیاد است، رقابت تولید بهترین ترگال نیز میان کارخانجات بسیار زیاد است. کارخانه‌های تولید کننده پارچه نیز برای فروش عمده و کسب سهم بیشتری از فروش انواع ترگال، جهت تولید ترگال با کیفیت در تلاش هستند. اما انواع ترگال چه کاربردهایی دارند که باعث می‌شود کارخانجات نساجی بدون وقفه مشغول تولید و توزیع پارچه های ترگال باشند؟

با حضور در بازارهای فروش عمده، برندهای متفاوتی از پارچه های ترگال را با رنگ‌های مختلف مشاهده خواهید کرد که بدون تردید کیفیت آنان یکسان نیست. کیفیت تولیدات هر کارخانه بایکدیگر متفاوت است اما مشخصات اصلی ترگال یکسان است.

مشخصات انواع پارچه ترگال چیست؟

پارچه های ترگال معمولا از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز تشکیل شده‌اند که هر متر پارچه حدود ۲۴۰ گرم است. البته از پنبه نیز برای تولید پارچه ترگال پنبه‌ای نیز استفاده می‌شود که معمولا جهت دوخت لباس کار از آن بهره می‌گیرند. اما عرض تمامی ترگال های تولید شده ۱۵۰ سانتی متر است که بصورت طاقه‌های کتابی با متراژ  ۴۰ متر طاقه پیچیده می‌شوند.

پارچه ترگال

مصارف پارچه ترگال

پارچه ترگال بافت ساده‌ای دارد که کارخانجات مطرح رنگ‌های بسیار متنوعی از آن را تولید می‌کنند و جهت تولید پوشاک و البسه گوناگونی استفاده می‌شود.

  • لباس فرم مدارس
  • لباس کار
  • روپوش پزشکی و بیمارستانی
  • روپوش قنادی و آشپزی
  • روتختی
  • دوخت مانتو

از جمله پر‌مصرف‌ترین موارد استفاده پارچه های ترگال است.

در تمامی موارد نامبرده کیفیت پارچه اهمیت زیادی دارد و تولیدی‌های پوشاک در زمان خرید پارچه، ثبات رنگ و کیفیت پارچه را مورد بررسی قرار می‌هند. برای مثال کیفیت پارچه ترگال تولید شده برای دوخت لباس مدارس بسیار مهم است و لباس فرم دوخته شده به مدت ۹ ماه استفاده می‌شود که نباید کیفیت‌شان را از دست دهند. پس از شناخت پارچه ترگال برای خرید عمده نیازمند آشنایی با بهترین کارخانه‌های تولید کننده پارچه هستید.

پارچه ترگال

کارخانه تولید پارچه ترگال

امروزه تولید انواع ترگال توسط کارخانجات نساجی متعددی انجام می‌شود که قطعا در میان آنان تنها برخی توانسته‌اند سهم فروش بیشتری در بازار را کسب کنند. کیفیت بافت و رنگ خوب پارچه موجب رضایت مشتری می‌شود و تولیدی‌های پوشاک با استفاده از پارچه‌های کارخانجات معتبر، بدون دغدغه‌ای مشغول تولید پوشاک و البسه هستند.

اما بهترین کارخانه پارچه ترگال کدام است؟

پارچه ترگال فدک، زرین پود، تک، مهنام، آیدین از جمله برندهای معتبر ترگال هستند که در بازارهای پارچه هر شهر به صورت طاقه ای و عدلی به فروش می‌رسند.

فروش عمده پارچه ترگال

فروش عمده انواع ترگال در بازارهای پارچه بصورت طاقه‌ای و عدلی انجام می‌شود که قیمت فروش هر کارخانه نیز متفاوت است. همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم، مشخصات اصلی پارچه ترگال هر کارخانه یکسان است اما قطعا نوع نخ مصرفی، نوع رنگرزی و کیفیت هرکدام متفاوت است و در لطافت و نرمی نهایی پارچه موثر خواهد بود. یکی دیگر از تفاوت قیمت‌های ترگال به دلیل اختلاف رنگ‌های آن‌ها است. رنگ‌های سفید و روشن ارزان‌تر از رنگ‌های تیره و ویژه مانند کاربنی و سبز هستند.
فروش عمده انواع ترگال توسط بنکداران و عمده فروشان صورت می‌گیرد که بسیاری از نمایندگان کارخانجات نیز بصورت مستقیم رنگبندی‌های مختلف ترگال را بصورت عمده در بازار به فروش می‌رسانند.

خرید ارزان قیمت پارچه ترگال

خرید ارزان قیمت انواع پارچه صرفا نیازمند خرید پارچه بی کیفیت نیست! برخی تصور می‌کنند برای خرید انواع پارچه ارزان، حتما باید کیفیت پارچه تولید شده کاسته شود. بلکه برای خرید ارزان قیمت انواع پارچه بخصوص پارچه ترگال راه کارهای بهتری نیز وجود دارد. ارتباط با کارخانه تولید کننده ترگال یا نمایندگان فروش مستقیم کارخانه یکی از راه‌های خرید ترگال به قیمت ارزان است.
با چنین راهکاری می‌توان بهترین پارچه‌های تولید شده را از کارخانه‌های برند و مطرح نساجی کشور را به قیمت و نرخ روز دریافت کنید. همچنین میزان خرید عمده پارچه نیز در قیمت نهایی پارچه تاثیر گذار است. با خرید عمده و متراژ زیاد از کارخانه، می‌توان بهترین پارچه های ترگال را به قیمت عمده و عدلی از کارخانه تهیه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *