انواع پارچه پیراهنی برای مدارس

انواع پارچه پیراهنی برای مدارس

پیراهنی که برای فرم مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از جنس مقاوم و با کیفیتی برخوردار باشد زیرا دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی هر روز از این پیراهن استفاده می‌کنند. علاوه بر موارد ذکر شده انواع پارچه پیراهنی باید از وزن سبک، تنوع در رنگ و طرح و راحتی نیز برخوردار باشند. با توجه به همین امر بسیاری از تولیدکنندگان همواره به دنبال پارچه ای هستند که از تمامی این ویژگی برخوردار باشد، تا بتوانند موجب جلب رضایت والدین، مدیران مدارس و همچنین دانش آموزان شوند. در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین پارچه های پیراهنی مناسب برای مدارس خواهیم پرداخت که به طور حتم انتخاب بسیاری از تولیدکنندگان هستند.

پارچه تترون از انواع پارچه پیراهنی مناسب برای فرم مدارس

پارچه تترون از محبوب‌ترین پارچه هایی است که برای دوخت پیراهن مدارس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه از دوام و مقاومت بالایی در میان سایر پارچه ها برخوردار است و به همین علت با استفاده و شستشوی مداوم کیفیت آن ثابت می‌ماند. پارچه تترون از انواع پارچه پیراهنی است که از تبادل دمایی خوبی برخوردار است و همین امر این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان این پارچه را در فصول مختلف مورد استفاده قرار داد. نکته دیگری که در رابطه با انواع پارچه تترون وجود دارد، آن است که این پارچه از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار بوده که در نتیجه این امکان برای مدارس فراهم می‌شود تا بتوانند با توجه به نیاز خود اقدام به سفارش این پارچه نمایند.

همچنین باید اضافه کرد که بافت و ساختار پارچه تترون به گونه‌ای است لکه‌های ایجاد شده بر روی آن به سادگی از بین خواهند رفت و از این بابت نیز والدین می‌توانند با خیال آسوده‌تری از این پارچه استفاده کنند.

پارچه ترگال

پارچه ترگال از دیگر پارچه های پرکاربردی است که با توجه به بافت مناسبی که دارد، فرد با استفاده طولانی مدت از آن دچار خستگی نمی‌شود. نکته دیگری که در رابطه با این پارچه وجود دارد، آن است که پارچه ترگال در برابر سایش و کشیدگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این پارچه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی نیز تولید شده و در نتیجه به بهترین حالت ممکن پاسخگوی نیاز تمام سلیقه بوده است. همچنین پارچه ترگال از انواع پارچه پیراهنی است که با شستشوی مداوم کیفیت خود را حفظ می‌کند و در نتیجه دانش آموزان در طول سال تحصیلی می‌توانند از فرم زیبای خود لذت ببرند و والدین نیز دیگر نگرانی برای از بین رفتن فرم مدارس فرزندان خود نخواهند داشت.

پارچه فاستونی

از دیگر پارچه های که برای دوخت فرم مدارس از آن بسیار استفاده می‌شود، پارچه فاستونی است. پارچه فاستونی از انواع پارچه پیراهنی است که معمولا با استفاده از الیاف طبیعی بافته می‌شود و همین امر باعث شده تا این پارچه از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. بافت خاص و منحصر‌به‌فرد پارچه فاستونی این امکان را نیز فراهم می‌آورد تا بتوان در مدت زمان طولانی از این پارچه استفاده کرد. همچنین باید اشاره کرد که پارچه فاستونی از ایست خوبی برخوردار است و باعث می‌شود که زیبایی و آراستگی دانش آموزان همیشه حفظ شود. نکته مهمی که در رابطه با پارچه فاستونی وجود دارد، آن است که این پارچه از وزن سبک و راحتی نیز برخوردار است که در نتیجه دانش آموزان با استفاده از آن می‌توانند به راحتی به فعالیت‌های روزانه خود بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *