انواع پارچه فاستونی

کارخانه های تولید کننده انواع پارچه فاستونی

کارخانه انواع پارچه فاستونی در کشور در حال تولید بهترین پارچه های کت شلواری با کیفیت های گوناگونی هستند. کارخانه های تولید کننده انواع پارچه فاستونی مدل‌های گوناگون از پارچه‌های مخصوص کت شلواری را تولید می‌کنند که حتی بسیاری از آنان صادر نیز می‌شوند. کشورهای همسایه با مراجعه به بازار قماش در کشور و حتی مراجعه به کارخانجات پشم بافی فاستونی سعی در خرید عمده انواع پارچه فاستونی دارند.
تولیدی‌های کت شلوار نیز از مدل‌های پارچه فاستونی جهت دوخت انواع شلوار تک، کت شلوار و حتی کت های اسپرت بهره می‌گیرند. همانطور که می‌دانید انواع پارچه فاستونی با عناوین گوناگون توسط کارخانه‌های تولید کننده متعدد در بازار عرضه می‌شوند.
آیا با تولید کننده‌های پارچه فاستونی آشنا هستید؟

کارخانه انواع پارچه فاستونی

کارخانه های تولید کننده انواع پارچه فاستونی در کشور بسیار هستند که مشتریان بسیاری برای خرید عمده پارچه فاستونی به این کارخانه‌ها مراجعه می‌کنند. کارخانه مطهری، جامعه، مقدم، عالیجناب، مرینوس، آسیا و … از جمله تولید کنندگان پارچه های فاستونی پشمی با کیفیت بسیار عالی هستند.

همچنین برخی از پارچه های فاستونی از ویسکوز و پلی استر تشکیل شده‌اند که قیمت فروش آن‌ها بسیار ارزان‌تر از پارچه های پشمی فاستونی است. پارچه زرین فاستون، اندیکو، مه فاستون، سیب، سهند، تهران جامه، بدر و … از جمله کارخانه تولید کننده انواع پارچه فاستونی هستند.

انواع پارچه فاستونی

انواع پارچه فاستونی

خرید عمده پارچه های فاستونی

همواره خرید بهترین پارچه فاستونی یکی از مشکلات تولیدی‌های پوشاک و دوزندگان کت و شلوار بوده است. فروش عمده مدل‌های گوناگونی پارچه فاستونی در بازار موجب سردرگمی مشتریان شده است. همچنین برخی از مشتریان به دلیل دسترسی محدود به عمده فروشان و نمایندگان اصلی پارچه فاستونی، انواع پارچه را به قیمت گزافی خریداری می‌کنند که در نهایت سود مطلوبی را از تولید و عرضه پوشاک کسب نخواهند کرد.

بنابراین برای خرید عمده پارچه های فاستونی باید اطلاعات دقیقی از نوع پارچه و مشخصات آن‌ها داشته باشید و سپس قیمت فروش عمده پارچه فاستونی را مورد بررسی قرار دهید. بسیاری تولید کنندگان کت شلوار جویای خرید عمده پارچه فاستونی به قیمت ارزان هستند و اهمیت چندانی به جنس و الیاف به کار برده شده در پارچه نخواهند داد.
بنابراین چنین تولید کنندگانی معمولا سراغ پارچه های شبه فاستونی و ویسکوزی خواهند رفت. پارچه های فاستونی با درصدهای مختلف پشم، قیمت بسیار بیشتری نسبت به پارچه های شبه فاستونی خواهند داشت و مشتریان اینگونه پارچه ها اهمیت بسیار زیادی به کیفیت پارچه خواهند داد.

نمایندگی فروش پارچه فاستونی

بازارهای هر شهر انواع پارچه فاستونی را بصورت عمده و خرده عرضه می‌کنند که هرکدام قیمت فروش مختلفی خواهند داشت. اما خرید به قیمت کارخانه برای تولیدی های کت شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد و معمولا برای خرید عمده پارچه فاستونی به قیمت ارزان، زمان بسیاری را صرف خواهند کرد. نمایندگی های فروش عمده پارچه فاستونی یکی از مراکز معتبر جهت خرید مدل های پارچه فاستونی در بازار هستند.

به کمک چنین مراکز فروش می‌توان انواع پارچه فاستونی را به قیمت کارخانه تهیه کرد و پوشاک با کیفیت را با قیمتی عالی روانه بازار کرد. پارچه پرشین یکی از توزیع کنندگان اصلی انواع پارچه فاستونی است که مدل‌های گوناگونی از فاستونی را به قیمت کارخانه در بازار عرضه می‌کند.به کمک مرکز فروش پارچه پرشین می‌توانید جدیدترین مدل‌های تولید شده پارچه فاستونی را مشاهده و در صورت تمایل به قیمت کارخانه سفارشات عمده خود را تحویل نمایید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *