Pkht1

خرید عمده انواع پارچه ترگال

انواع پارچه ترگال برای چه منظوری خرید و فروش می‌شوند؟ آیا با ویژگی و کاربردهای پارچه های ترگال آشنا هستید. خرید و فروش عمده پارچه ترگال در تمامی بازارهای پارچه انجام می‌شود. کیفیت و قیمت انواع پارچه های ترگال با یکدیگر متفاوت است. اما ویژگی یکسان انواع پارچه ترگال چیست که باعث فروش عمده آن‌ها در بازار شده است؟

پارچه ترگال چیست؟

ترگال جز پارچه های تار و پودی است که از بافت ساده به همراه رنگبندی‌های متنوع تشکیل شده است. انواع ترگال در حین سادگی کاربرد های بسیار زیادی دارند و برای دوخت البسه و منسوجات گوناگونی بصورت عمده خرید و فروش می‌شوند. پارچه ترگال تشکیل شده از الیاف پلی استر ویسکوز است که هر متر پارچه حدود ۲۴۰ گرم وزن خواهد داشت.

نکته :

پارچه ترگال فقط در عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید و عرضه می‌شود.

کاربرد انواع پارچه ترگال

بافت ساده و رنگبندی مختلف پارچه های ترگال موجب افزایش کاربرد این پارچه برای دوخت منسوجات گوناگون شده است. دوخت لباس فرم مدارس، البسه و منسوجات بیمارستانی، روپوش‌های کارگاهی و پرستاری، ملحفه و روتختی، مانتو و شلوار های اداری از جمله مصارف عمده پارچه ترگال است. چنین مصارف گسترده انواع پارچه ترگال موجب تولید انبوه در کارخانجات نساجی شده است.
کارخانه تولید پارچه ترگال سالانه رنگبندی‌های مختلفی از این پارچه پر فروش را تولید و در بازار توزیع می‌کنند.

خرید عمده انواع پارچه ترگال

مکان‌های مختلفی برای خرید عمده پارچه های ترگال وجود دارد. خرید مستقیم از کارخانه ترگال، بازارهای توزیع و فروش انواع ترگال و کجراه از جمله مکان‌هایی است که برای خرید عمده به آنها مراجعه می‌شود. هنگام خرید عمده ترگال باید به نوع مصرفی که برای آن در نظر گرفته‌اید توجه داشته باشید. برای مثال زمان تولید لباس فرم مدارس، خرید عمده ترگال از حساسیت بیشتری برخوردار است. لباس فرم مدارس همیشه برای مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان اهمیت دارد و خریداران انواع ترگال برای چنین مصارفی باید دقت لازم را به کار ببرند. انواع پارچه ترگال همانند سایر پارچه های از درجه کیفی متعددی تشکیل شده است. بدون شک با حضور در بازار پارچه و مقایسه ترگال کارخانجات مختلف متوجه تفاوت های کیفیتی و زیر دست پارچه ها با یکدیگر خواهید شد.

بهترین برندهای تولید کننده انواع پارچه ترگال

زمانی که برای خرید عمده پارچه ترگال به بازار مراجعه نمایید، متوجه فروش ترگال با برند و اسامی گوناگونی خواهید شد. اما بهترین ترگال از تولیدات کدام کارخانه نساجی است؟ قطعا پارچه ترگال که ثبات رنگ داشته و از زیر دست نرمی برخودار باشد، پارچه ایده آل برای خرید عمده است. برخی از کارخانجات نساجی تولید کننده با تجربه انواع پارچه ترگال هستند و بهترین ترگال و کجراه را در بازار عرضه می‌کنند. برای مثال ترگال فدک، زرین پود، تک، بافتین، آیدین از جمله برند های تولید کننده پارچه ترگال با کیفیت هستند. خرید عمده پارچه ترگال از چنین کارخانجاتی در طول سال برای تولید پوشاک و منسوجات مختلفی انجام می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *