خرید عمده پارچه بیمارستانی

خرید عمده پارچه بیمارستانی

خرید پارچه بیمارستانی برای تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها امری ضروری است و این محصول جز کالاهای اساسی برای این مراکز به حساب می‌آید. پارچه بیمارستانی توسط کارخانه های تولید کننده پارچه در انواع و اقسام مختلف و با جنس‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند تا بیمارستان‌ها بتوانند بر اساس نیاز خود نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. پارچه بیمارستانی در ایران توسط کارخانه های متعددی تولید می‌شود که هریک این محصول با کیفیت و قیمت متفاوتی به بازار عرضه می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با پارچه بیمارستانی و خرید این محصول خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

پارچه بیمارستانی چیست؟

پارچه بیمارستانی، پارچه‌ای است که با استفاده از الیاف ضد حساسیت تولید شده تا در هنگام استفاده برای بیماران مشکلی ایجاد نکند. به طور کلی معمولا از پارچه تترون به عنوان پارچه بیمارستانی استفاده می‌شود زیرا این نوع از پارچه بافت لطیفی دارد و با استفاده مداوم دچار پارگی و رنگ رفتگی نخواهد شد. پارچه بیمارستانی در رنگ‌های صورتی، سفید، زرد، سبز و آبی کاربرد دارد. همچنین باید اشاره کرد که مناسب‌ترین وزن برای پارچه های بیمارستانی، وزن‌های ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۷۵ و ۱۸۰ گرم و در عرض ۱۵۰ سانتی‌متر خواهد بود زیرا از طریق بیمارستان‌ها می‌توانند تمامی نیازهای خود برای مصارف متعدد را برطرف کنند.

انواع پارچه بیمارستانی

به منظور خرید پارچه بیمارستانی از انواع و اقسام مختلفی از پارچه استفاده می‌شود که عبارتند از:

  1. پارچه تترون
  2. پارچه ترگال کجراه
  3. پارچه فلامنت فلامنت
  4. پارچه اس ام اس
  5. پارچه ملحفه‌ای
  6. پارچه پرده‌ای
  7. پارچه برزنت بیمارستانی
  8. پارچه ترگال ساده
  9. پارچه ویسکوز ساده
  10. پارچه ویسکوز طرحدار
  11. پارچه تریکو

پارچه بیمارستانی چیست

مصارف پارچه بیمارستانی

پارچه بیمارستانی در بیمارستان ها برای مصارف و کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانطور که اشاره شد، اولین و مهم‌ترین کاربرد پارچه بیمارستانی استفاده از آن به عنوان پارچه لباس بیماران است. دومین کاربرد این محصول، دوخت و تهیه فرم پرستاران و پزشکان است که بدین منظور باید از پارچه‌‌ای بادوام بالا استفاده کرد. سومین کاربرد پارچه بیمارستانی، به منظور تهیه پارچه‌های نظافتی است که باید از قدرت جذب کنندگی بالایی برخوردار باشند. 

از دیگر کاربردهای این پارچه نیز می‌توان به منسوجات مورد نیاز اتاق عمل اشاره کرد، زیرا همان گونه که می‌دانید در اتاق عمل از پارچه برای قسمت‌های مختلفی مانند رو انداز بیمار و … استفاده می‌شود. پارچه بیمارستانی شامل پارچه مورد نیاز برای روی تخت بیمار نیز می‌شود زیرا این پارچه باید هر روز یا هر چند ساعت یکبار تعویض شود و پارچه تمیز دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

خرید پارچه بیمارستانی

با توجه به اینکه مصارف بیمارستان‌ها بسیار زیاد است، خرید عمده پارچه بیمارستانی برای آن‌ها مقرون به صرفه‌تر خواهد بود زیرا می‌توانند هزینه‌های خود را کاهش دهند. خرید عمده پارچه بیمارستانی از طریق خرید مستقیم از کارخانه‌های تولید کننده این محصول و همچنین وب سایت پارچه پرشین نیز امکان پذیر است. 

خرید مستقیم از کارخانه‌ها برای بسیاری از بیمارستان‌ها امکان پذیر نیست و به همین دلیل می‌توانند به راحتی و تنها با مراجعه به وب سایت پارچه پرشین نسبت به خرید انواع و اقسام پارچه بیمارستانی مورد نیاز خود اقدام کنند. از شهرهایی که پارچه های بیمارستانی تولید می‌کنند، می‌توان به اصفهان، یزد، ملایر و تهران نیز اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *