خرید عمده پارچه تترون

اهمیت خرید عمده پارچه تترون برای بیمارستان ها

خرید عمده پارچه تترون اهمیت ویژه‌ای برای بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد. آیا می‌دانید چرا مسئولین خرید پارچه در بیمارستان‌ها حساست زیادی به جنس پارچه دارند؟ برای پاسخ به اینگونه سوالات نیاز است که اطلاعاتی در مورد انواع پارچه تترون مناسب مصارف بیمارستانی داشته باشید.

پارچه تترون چیست؟

تترون پارچه‌ای تار و پودی است که از ترکیب الیاف پلی استر و‌ ویسکوز تشکیل شده است. انواع تترون دارای مشخصه یکسانی هستند اما دلیل تنوع گسترده قیمت و کیفیت آن‌ها چیست؟ پارچه های تترون در عرض‌های گوناگونی تولید می‌شوند که هرکدام به قیمت متفاوتی در بازار عرضه و معامله می‌شوند. همچنین کیفیت و زیر دست پارچه های تترون از کارخانه های متفاوت با یکدیگر یکسان نخواهند بود.

مصارف پارچه های تترون چیست؟

  • پیراهن
  • مقنعه
  • روپوش های پزشکی پرستاری
  • روپوش های قنادی و نانوایی
  • منسوجات بیمارستانی
  • انواع روتختی و ملحفه
  • شلوار های راحتی و محلی
  • روپوش های مدارسی

از جمله پر کاربردترین مصارف انواع تترون از برند‌های تولید کننده گوناگون است. بیمارستان ها یکی از پر مصرف‌ترین مراکز پارچه تترون هستند که سالانه حجم انبوهی از آن‌ها را خریداری می‌نمایند.

مصارف پارچه تترون در بیمارستان ها چیست؟

پارچه تترون یکی از منسوجات جداناپذیر در مراکز درمانی است و مصارف این پارچه در بیمارستان بسیار گسترده است. بیشترین مصرف پارچه تترون در بیمارستان مربوط به دوخت لباس‌های بیمار زنانه و مردانه و دوخت انواع روتختی و ملحفه است. لطافت و سبکی پارچه تترون باعث شده است یک انتخاب مناسب برای دوخت البسه و منسوجات بیمارستانی برگزیده و خریداری شود. اما بیمارستان ها برای خرید عمده پارچه تترون به چه مواردی اهمیت می‌دهند و سختگیرانه عمل می‌کنند؟

اهمیت خرید عمده پارچه تترون چیست؟

همانگونه که گفته شد انواع تترون به دلیل وزن سبک و در عین حال لطافت برای دوخت منسوجات بیمارستانی انتخاب و خریداری می‌شوند.

نکته مهم در زمان خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی:

پارچه تترون که برای دوخت لباس بیمارستانی در نظر می‌گیرید، نباید بسیار نازک و بدن نما باشد. بیمارستان ها به گرماژ پارچه تترون اهمیت می‌دهند و معمولا تترون های ۱۶۵ گرم تا ۱۸۰ گرم برای دوخت لباس های بیمارستانی خرید و فروش می‌شوند. همچنین زمانی که برای خرید تترون بیمارستانی عمده به کارخانه تولید پارچه مراجعه می‌کنید، به زیر دست و نرمی پارچه نیز توجه داشته باشید.

خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی

تترون بیمارستانی معمولا در عرض های ۱۵۰ و ۳ متر بیشترین کاربرد را دارند. کارخانه‌های تولید پارچه انواع تترون صورتی، آبی و سفید را در این عرض تولید و به مراکز درمانی عرضه می‌کنند. خرید عمده تترون بیمارستانی از کارخانه بهترین مرکز برای تهیه پارچه است. همواره به مشتریان پارچه بیمارستانی توصیه می‌کنیم انواع تترون را مستقیما از کارخانه خریداری نمایند که با کاهش قیمت فروش پارچه بتوانند قدرت خرید خود را افزایش دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *