Tp1

عمده فروشی پارچه تترون پیراهنی

پارچه تترون پارچه بسیار پرکاربرد و محبوبی است که در بازار در انواع و اقسام گوناگونی عرضه شده است. یکی از مهمترین موارد استفاده از این پارچه برای دوخت پیراهن است و معمولا به نوع خاصی از پارچه تترون که با استفاده از آن پیراهن تهیه می‌شود، پارچه تترون پیراهنی گفته می‌شود. شاید با شندین نام این پارچه سوال‌های از قبیل اینکه پارچه تترون پیراهنی چیست؟ یا پارچه تترون پیراهنی چه ویژگی‌های دارد؟ و آیا می‌دانید برای خرید عمده انواع تترون پیراهنی باید به کارخانه یا عمده فروشی های پارچه مراجعه کنید؟ روبرو شوید که در این مقاله به صورت کامل به تمامی آن‌ها پاسخ داده شده است.

پارچه تترون پیراهنی

پارچه پیراهنی انواع و اقسام گوناگونی دارند که هریک از آن‌ها برای دوخت لباس‌های مردانه و زنانه استفاده می‌شود. تنوع پارچه های پیراهنی بسیار گسترده است و انواع تترون تنها یکی از پارچه های کاربردی برای اینگونه منسوجات است.

مشخصات پارچه تترون چیست؟

انواع پارچه تترون که توسط عمده فروشی و کارخانه‌های تولید پارچه عرضه می‌شود، در عرض‌های گوناگونی تولید و تکمیل شده‌اند. اما زمانی که قصد تولید پیراهن های مردانه و زنانه را داشته باشید، عرض ۱۵۰ سانتی‌متر بهترین گزینه است. پارچه های تترون از الیاف پلی استر و ویسکوز تشکیل شده است. کارخانه تولید کننده ممکن از درصد‌های مختلفی از پلی استر و ویسکوز برای تولید پارچه تترون بخصوصی استفاده نماید. تترون های پیراهنی معمولا در گرماژ‌های ۱۸۵ الی ۲۱۰ گرم تولید می‌شوند.

منظور از گرماژ پارچه چیست؟

میزان وزنی که هر متر پارچه داشته باشد به اصطلاح گرماژ گویند و نشان دهنده میزان ضخامت پارچه است. برای خرید عمده انواع پارچه تترون پیراهنی نیازمند اطلاعات دقیقی از جنس پارچه هستید.
سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که پارچه های تترون را مستقیم از کارخانه خریداری کنید یا عمده فروشی های پارچه که در بازار مستقر هستند.

Tp2

کارخانه پارچه تترون پیراهنی

کارخانه های تولیدی پارچه های تترون امروز در کشور بیشمار هستند. پارچه های تولیدی این کارخانه های بافندگی تحت اسامی مختلفی در بازار عرضه می‌شود. قطعا کیفیت پارچه های تولیدی هر کارخانه با یکدیگر متفاوتند و حتی قیمت فروش عمده پارچه های تترون نیز یکسان نیست.

آیا می دانید دلیل تفاوت میان کیفیت پارچه های هر کارخانه چیست؟

مشخصات اصلی انواع تترون پیراهنی که در بازار خرید و فروش می‌شود یکسان است، اما نوع نخ مصرفی و در نهایت تکمیل پارچه در کیفیت نهایی بسیار تاثیر گذار است. همچنین برخی کارخانجات انواع تترون را برای مصارفی به غیر پیراهنی تولید می‌کنند.

کارخانه های تترون پیراهنی کدام‌اند؟

کارخانه تترون بروجرد، درنا، عمید، سیب، سهند، سعادت از جمله تولید کنندگان مطرح انواع تترون پیراهنی در بازار هستند.

عمده فروشی پارچه تترون پیراهنی

عمده فروشی انواع تترون بخصوص پیراهنی در بازار‌های پارچه بسیار مرسوم است. عمده فروشان بسیار بزرگی هستند که انواع تترون پیراهنی مرغوب را بصورت عمده در بازار عرضه می‌کنند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. برخی تصور می‌کنند برای خرید عمده فقط باید به کارخانه مراجعه کنند و انواع پارچه را مستقیم از کارگاه تولیدی تهیه کنند.
اما برخی از عمده فروشی های پارچه در بازار هستند که پارچه های با کیفیت و ضمانتی را با قیمت بسیار استثنایی در بازار توزیع می‌کنند. بدون شک ارتباط با چنین عمده فروشانی از پارچه تترون می‌تواند شما را از سردرگمی در زمان خرید عمده نجات دهد. بدین صورت دیگر نیازی به جستجو زیاد در بازار برای خرید عمده تترون نخواهد بود و می‌توانید انواع پارچه های پیراهنی را مشاهده کنید و بهترین کیفیت را در بازار خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *