فروش پارچه ملحفه ای

فروش عمده پارچه ملحفه ای

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای هر فرد کالای خواب مناسب و راحت است و که پایه و اساس تهیه آن پارچه ملحفه ای است. پارچه ملحفه ای از پرکاربردترین پارچه‌هایی است که علاوه بر استفاده از آن در کالاهای خواب از آن در موارد دیگری نیز استفاده می‌شود. پارچه ملحفه ای در رنگ‌ها، مدل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود که همین امر این امکان را فراهم می‌آورد تا هر فرد بتواند با توجه به نیاز و سلیقه خود این پارچه را انتخاب کند. برای تولید پارچه ملحفه‌ای از الیاف و همچنین روش‌های مختلف چاپ استفاده می‌شود که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

روش‌های چاپ پارچه ملحفه ای

به طور کلی دو روش به منظور چاپ پارچه ملحفه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ ری اکتیو و چاپ بیگمنت. استفاده از چاپ ری اکتیو در پارچه‌های ملحفه ای باعث می‌شود تا رنگ و چاپ با کیفیت بالاتری اجرا شود و به همین علت شستشوی مداوم این نوع پارچه باعث افت کیفیت آن نخواهد شد. این در حالی است که استفاده از چاپ بیگمنت در پارچه‌ها ثبات رنگ پایین‌تری دارد و به همین دلیل پس از چندبار شستشو کیفیت و زیبایی پارچه از بین می‌رود. پارچه‌های ملحفه ای معمولا در عرض‌های دو متر، دو متر و نیم و سه متر تولید می‌شود که عرض دو متر آن‌ها از کاربردی‌ترین نوع بوده و در موارد مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

الیاف به کار رفته در تولید پارچه ملحفه ای

برای تولید پارچه ملحفه ای از الیاف مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به الیاف فلامنت، ویسکوز و پنبه اشاره کرد. در پارچه های ملافه ای که از فلامنت استفاده می‌شود، پارچه لطافت کمتری داشته و ضخیم‌تر است. این در حالی است که استفاده از الیاف ویسکوز برای تولید پارچه ملحفه ای لطافت و کیفیت بهتری را برای آن به همراه دارد، به همین دلیل قیمت این نوع پارچه بالاتر است. به طور کلی فروش پارچه ملحفه ای با الیاف ویسکوز نیز بیشتر بوده زیرا به پوست آسیبی وارد نمی‌کند.

نکاتی یرای خرید پارچه ملحفه ای

با توجه به اینکه انواع مختلفی از پارچه ملحفه ای در بازار موجود است، برای خرید این پارچه باید نکاتی را مورد توجه قرار داد تا بتوان پارچه‌ای با کیفیت و بادوام تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. از جمله نکات مهم در خرید پارچه ملحفه ای عبارتند از: تراکم پارچه، ضخامت پارچه، چروک پذیری، آب رفتگی، زیر دست پارچه و همچنین لطافت پارچه.

فروش عمده پارچه ملحفه ای برای تولیدی ها

فروش پارچه ملحفه ای به صورت عمده برای تولیدی‌ها اهمیت بسیاری دارد زیرا می‌توانند این پارچه را با قیمت مناسب‌تری تهیه کرده و در نتیجه محصول خود را با خود مقرون به صرفه وارد بازار کنند. تولیدی‌ها می‌توانند به منظور خرید عمده پارچه ملحفه ای از طریق وب سایت‌های جامعی مانند وب سایت پارچه پرشین اقدام کنند و پارچه مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالایی تهیه کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *