پارچه مانتویی تابستانه

معرفی انواع پارچه مانتویی تابستانه

تابستان فصلی از سال که همه ما آن را با گرمای طاقت فرسایی که دارد به یاد می‌آوریم. فصلی از سال که باید لباس و پوشش مناسبی انتخاب کنیم تا بتوانیم هم از پوست خود در برابر اشعه خورشید محافظت کنیم و هم احساس خنک و راحتی داشته باشیم. در میان لباس‌هایی که خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند، مانتو از کاربرد بسیاری برخوردار است و می‌توان گفت که یک خانم در طول سال به طور متوسط سه مانتو تهیه می‌کنم. یکی از مانتوهای اساسی مانتو تابستانه است که انتخاب نوع پارچه آن اهمیت دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم انواع پارچه مانتویی تابستانه را معرفی و بررسی کنیم تا بتوانید بهترین پارچه را برای این فصل از سال انتخاب کنید.

پارچه نخی پر فروش‌ترین پارچه مانتویی تابستانه

اگر صحبت از پارچه تابستانی شود به طور حتم اولین گزینه‌ای که به ذهنمان خطور می‌کند، پارچه نخی است. پارچه نخی به خوبی جریان هوا را از خود عبور می‌دهد و همین ویژگی تنفس پذیری آن باعث شده تا این پارچه را بتوان در فصول گرم سال استفاده کرد و از گرمای طاقت فرسا رهایی یافت. یکی دیگر از ویژگی‌های پارچه نخی آن است که این پارچه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود که در نتیجه این امکان را برای همه فراهم می‌آورد تا بتوانند متناسب با سلیقه و همچنین نیاز خود آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

پارچه‌ کتان

یکی دیگر از پارچه‌هایی که می‌توان آن را برای تابستان مورد استفاده قرار داد، پارچه کتان است. این پارچه نیز همچون پارچه نخی از قابلیت تنفس پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل گزینه مناسبی جهت استفاده در فصل تابستان است. از نکات منفی پارچه کتان آن است که این پارچه به راحتی چروک می‌شود ولی با این حال این پارچه طرفداران بسیاری در فصول گرم سال دارد. با استفاده از این پارچه علاوه بر دوخت مانتو، کت و شلوارهای مردانه نیز تهیه می‌شود که می‌توان از آن در روزهای گرم تابستان بهره‌مند شد.

پارچه کرپ حریر

پارچه کرپ حریر پارچه‌ای است خنک و سبک بوده که مناسب برای دوخت انواع مانتو تابستانی به ویژه مانتوهای پانچو و گشاد است. ساختار این پارچه به گونه‌ای است که به هیچ عنوان بدن نما نبوده و در رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارد که مناسب‌ترین رنگ آن برای تابستان رنگ‌های روشن است.

پارچه‌ لنین

مواد تشکیل دهنده پارچه لینین پلی استر، ویسکوز و پنبه است که هرچه درصد پنبه آن بیشتر باشد، به طور حتم علاوه بر کیفیت بهتر خنک‌تر نیز خواهد بود. این پارچه با توجه به ساختاری که دارد، هم برای بهار و هم تابستان گزینه مناسبی به حساب می‌آید و می‌توان با استفاده از آن استایل زیبایی نیز برای خود به ارمغان آورد. پارچه لنین، پارچه مانتویی تابستانه ای است که می‌توان با استفاده از آن مانتوهای شیک و منحصربه‌فردی را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تهیه کرد.

پارچه شیر شکری

پارچه شیر شکری پارچه‌ای از خانه خانواده نخ پنبه است که دارای چروک‌های ریزی در بافت خود بوده و معمولا در بازار آن را با طرح راه رها و در رنگ‌های شاد می‌توان تهیه کرد. این پارچه با توجه به اینکه بافت پنبه‌ایی دارد، به خوبی جربان هوا را از خود عبور می‌دهد و به همین دلیل گزینه‌ای ایده‌آل جهت استفاده در فصل تابستان است. یکی از نکات قابل توجه درباره پارچه شیر شکری آن است که این پارچه مقاومت و دوام بالایی دارد و به هیج عنوان آب نمی‌رود.

خرید پارچه مانتویی تابستانه

یکی از روش‌های مرسومی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است، خرید پارچه مانتویی تابستانه به صورت آنلاین است. وب سایت بزرگ پارچه پرشین در زمینه خرید عمده انواع پارچه تابستانه فعالیت می‌کند و بهترین نوع از این پارچه را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *