Pmpk1

موارد استفاده از انواع پارچه کجراه

انواع پارچه کجراه موارد استفاده گوناگونی دارند که هرکدام متناسب مشخصاتشان برای مصارف مختلف انتخاب می شوند. موارد استفاده از پارچه های کجراه به قدری گسترده است که موجب تولید انبوه این پارچه توسط کارخانجات نساجی داخلی شده است. آیا پارچه های کجراه موجود در بازار را خریداری کرده‌اید؟ آیا با مشخصات کلی پارچه کجراه آشنا هستید؟

پارچه کجراه چیست؟

نامگذاری این پارچه به دلیل نوع بافت پارچه است که خطوط کج موجود در بافت پارچه، سبب شهرت آن به پارچه کجراه شده است. پارچه های کجراه معمولا از الیاف فلامنت و ویسکوز تشکیل شده اند که هر متر پارچه حدود ۲۸۰ تا ۲۹۰ گرم است. برخی از پارچه های کجراه از الیاف پنبه تشکیل شده‌اند که بسیاری آن‌ها را کتان نیز می‌نامند. خرید پارچه های کجراه پنبه‌ای معمولا جهت دوخت لباس های کار مشاغل سخت است. وزن هر متر از پارچه های کجراه پنبه ای بین ۳۶۰ تا ۵۰۰ گرم است.

کاربرد انواع پارچه کجراه

مصارف انواع پارچه کجراه بسیار متنوع است و هر تولیدی متناسب با مشخصاتی که پارچه کج راه دارد، ممکن است برای دوخت پوشاک یا منسوجات مختلف این پارچه را خریداری نماید. از مهمترین موارد کاربرد انواع پارچه کجراه عبارتند از:

  • لباس های فرم مدارس
  • انواع مانتو اداری و دانشجویی
  • روپوش پزشکی و پرستاری
  • روتختی های هتل ها
  • لباس های کار
  • شلوار های کردی
  • لباس نظامی

هر تولیدی یا خریداری متناسب با کیفیتی که انواع پارچه کجراه دارد، سفارشات عمده این پارچه را جهت دوخت منسوجاتی گوناگون از کارخانه یا عمده فروشان خریداری می‌کنند.

Pmpk2

Pmpk2

علت تفاوت کیفیت انواع پارچه کجراه چیست؟

حتما برایتان پیش آمده است که هنگام خرید پارچه و لمس و مقایسه، متوجه تفاوت کیفیت و‌ زیر دست آنها شده‌اید. پارچه های کجراه نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
بدون تردیدی کیفیت و لطافت انواع پارچه کجراه کارخانه های گوناگون با یکدیگر متفاوت هستند.

مشخصات اصلی انواع پارچه کجراه از هر کارخانه ای یکسان است اما علت اختلاف کیفیت آنها چیست؟

کیفیت نخ مصرفی، کیفیت رنگ و نوع رنگرزی و در آخر نوع تکمیل پارچه در کیفیت و زیر دست انواع پارچه ارتباط مستقیم خواهد داشت. به همین خاطر است که پارچه های کجراه بسیاری از کارخانجات مانند فدک، تک، مهنام، زرین پود، آیدین، رنگین بافت، بافتین، حریر پود و … بسیار شهرت یافته‌اند. قیمت خرید پارچه کجراه از کارخانه های مختلف نیز یکسان نخواهد بود.
هر کارخانه‌ای متناسب با هزینه‌ای که صرف تولید پارچه کرده است، انواع پارچه کجراه را با قیمت مختلفی در بازار بصورت عمده عرضه می‌کنند. بسیاری از مشتریان انواع پارچه نیز ترجیح می‌دهند برای خرید ارزان قیمت پارچه کجراه، مستقیم با خود کارخانه تولید پارچه در ارتباط باشند. بدین ترتیب با دریافت استعلام قیمت به روز پارچه، انواع پارچه کجراه را بصورت عمده و در اولین فرصت دریافت خواهند نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *