کارخانه پارچه تترون

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی نساجی اصفهان بافت با یک دهه سابقه در فروش و‌ پخش عمده انواع تترون مورد مصرف بیمارستان برای ملحفه و لباس بیمار یکی از اصلی ترین تامیین کننده های بازار می باشد.

در طول سال خرید پارچه تترون بیمارستانی در رنگ های صورتی، آبی آسمانی، یاسی، لیمویی، سبز مغز پسته ای، گلبهی و … برای دوخت و‌ نولید ملحفه، لباس بیمار و البسه بیمارستانی پرسنل خرید و فروش عمده ای و عدلی می شود.
منسوجات بیمارستانی تنها پارچه هایی هستند که در طول سال تولید و همیشه مشتری های ثابت خود را خواهند داشت.
بسیاری از تولیدی ها برای شرکت در مناقصات بیمارستان نیازمند شناخت بهترین پارچه و خرید به قیمت ارزان هستند.
یکی از موارد مهم قیمت پارچه تترون است که در امر تولید بسیار نقش مهمی ایفا می کند.

عوامل تعیین کننده در قیمت پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

از مهم ترین عامل های مهم در تعیین لیست قیمت انواع پارچه تترون بیمارستانی، گرماژ یا وزن پارچه است.
نرخ تترون بیمارستانی بسیار به تراکم بافت پارچه بستگی دارد و‌ واضح است که تراکم بافت بیشتر و گرماژ بالاتر قیمت پارچه را نیز بالا می برد.
یکی از مرسوم ترین گرماژ ها در مورد این پارچه وزن ۱۷۵ گرم است که منظور گرماژ ۱۷۵ گرم در عرض ۱۵۰ سانت در واحد یک‌متر طول است.

کارخانه پارچه تترون بیمارستانی چه عرض هایی تولید می کند؟

بیشترین مصرف پارچه تترون بیمارستانی در عرض ۱۵۰ سانتیمتر می باشد ولی کارخانجات نساجی تولید کننده عرض های سه متر، دو متر نیز تولید و‌ تکمیل می کنند.
عرض سه متر نیز دارای رنگبندی می باشد ولی تترون بیمارستانی با عرض دو‌متر معمولا فقط در رنگ سفید تامیین می شود.
تترون عرض ۹۰ سانتیمتر نیز معمولا برای مصرف تولید و دوخت مقنعه کاربرد دارد که در ۶۰ رنگ توسط کارخانه تترون تولید خواهد شد.
کارخانه پارچه تترون معمولا هر جنسی را مطابق با مصرف مورد نظر تولید و عرضه می کند.

پارچه تترون اصفهان :

کمتر کسی است که نمی داند اصفهان قطب تولید محصولات نساجی کشور است و همانطور که گز اصفهان مشهور است، کارخانه پارچه تترون اصفهان نیز شهره فعالان تولیدی های لباس و پارچه نساجی هست.
پارچه تترون بیمارستانی تولید شرکت کارخانجات نساجی اصفهان بافت حاصل سالها آزمون و خطا می باشد و مخلوطی از تجربه و علم روز می باشد.
تولیدی های لباس بیمارستانی می توانند از سراسر کشور با نمونه های این شرکت آشنا شوند و سفارشات انواع پارچه بیمارستانی خود اعم از پارچه فلامنت فلامنت، پارچه فلامنت پنبه، پارچه اسپان باند یکبار مصرف و پارچه تترون بیمارستانی را در سه بخش ساده، طرحدار چاپی و چهارخانه را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهند.
کارخانه پارچه تترون

کارخانه پارچه تترون

سایت رسمی کارخانه تولیدی پارچه تترون بیمارستانی :

برای خرید اینترنتی پارچه های بیمارستانی می توانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت رسمی شرکت پارچه تترون بیمارستانی صنایع نساجی اصفهان اقدام کنید و لیست قیمت خرید را تهیه کنید.
ارسال بار همه روزه از طریق باربری و اتوبوس برای خرید های مشتری های شهرستان نیز از سوی این نساجی امکان پذیر است.

دریافت لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی :

برای دریافت جدول نرخ انواع پارچه های بیمارستانی تترون، فلامنت فیلامنت و فیلامنت پنبه می توانید با مدیران فروش کارخانه و شرکت از طریق تماس یا شبکه های اجتماعی در تماس باشید و اطلاعات تکمیلی درباره نپع محصول را جویا شوید.
مرکز فروش عمده پارچه های بیمارستانی تترون در بازار اصفهان از پخش کنندگان اصلی منسوجات مصرفی بیمارستان ها و مراکز درمانی است که برای خرید با ارزان ترین قیمت می توانید به سهولت با انها در ارتباط باشید.
پارچه پرشین از تولید کنندگان انواع پارچه های بیمارستانی است که محصولات خود را به بیمارستان های سراسر کشور عرضه می کند.
کیفیت بافت و رنگ پارچه موجب استقبال مشتریان از تولیدات این شرکت شده است و هر ساله حجم انبوهی از پارچه های لباس بیماران را تولید می کند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *