آشنایی با چند پارچه مانتو بهاری

آشنایی با چند پارچه مانتو بهاری

بهار از زیباترین و محبوب‌ترین فصولی است که زیبایی آن همه را جذب خود می‌کند. با توجه به اینکه این فصل پس از زمستان است، در بسیاری از روزها هوا سرد است و روزهایی هستند که هوا گرم هستند. به دلیل متغیر بودن دما در این ماه به منظور تهیه پارچه مناسب باید بسیار دقت کرد تا بتوان پارچه‌ای زیبا و در عین حال راحت را انتخاب کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند پارچه مانتو بهاری مناسب و با کیفیت بپردازیم که در این فصل می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

پارچه فاستونی مناسب‌ترین پارچه مانتو بهاری

پارچه فاستونی با استفاده الیاف طبیعی پشم تهیه می‌شود و برای مانتو‌های رسمی گزینه مناسبی است. مانتوهای دوخته شده با استفاده از پارچه فاستونی فرم و حالت خود را در زمان کوتاهی از دست نمی‌دهند و به همین علت بهترین گزینه برای مانتوهای اداری محسوب می‌شوند. قیمت پارچه مانتو فاستونی با توجه به کیفیت و درجه‌بندی متفاوت است و از قیمت ارزان تا خیلی گران می‌توان آن را در بازار مشاهده کرد. با توجه به بافت فوق العاده این پارچه از آن می‌توان به عنوان پارچه مانتو بهاری استفاده کرد و هم از عرق کردن جلوگیری کرد و هم در برابر سرما از بدن محافظت کرد. این پارچه به دلیل بافتی که دارد، نیازی به اتوکشی هم ندارد و می‌توان به آسانی از آن استفاده کرد.

پارچه کتان

پارچه کتان یکی از جنس‌های محبوب در میان آقایان و بانوان است و به دلیل نگه نداشتن گرما میان پوست بدن و بافت خود یکی از گزینه‌های اصلی پوشش در فصل خوش بهار به شمار می‌آید. پارچه مانتو بهاری کتان گزینه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان مانتوهای زیبایی دوخت و از آن‌ها در فصل بهار لذت برد. نکته قابل توجه درباره این پارچه آن است که با استفاده از آن می‌توان شلوارهای خنک و زیبایی نیز دوخت و هماهنگ با مانتو از آن‌ها بهره‌مند شد. تنها نکته منفی درباره پارچه کتان آن است که این پارچه به دلیل بافت سبکی که دارد، به آسانی چروک می‌شود ولی وزن سبک آن آزادی عمل و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پارچه نخی و پنبه‌ای

پارچه نخی و پنبه‌ای به دلیل خاصیت قابل تنفس بودن، مانع از ایجاد عرق روی سطح پوست می‌شود و به همین علت بهترین پارچه‌ای است که در هوای گرم می‌توان از آن استفاده کرد. این پارچه با توجه به بافتی که دارد، هم مناسب بهار است و هم می‌توان از آن در تابستان نیز استفاده کرد. همچنین باید اشاره کرد که بافت لطیف و نرم بکار رفته در این پارچه برای پست حساسیتی ایجاد نمی‌کند و افراد می‌توانند در مدت زمان طولانی از این پارچه استفاده کنند و به تمامی امور خود رسیدگی کنند. پارچه مانتو بهاری نخی و پنبه‌ای با توجه به تنوع در رنگ و مدل بهترین گزینه‌ای که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز تمام مخاطبان باشد. تنها عیبی که این پارچه دارد، آن است که معمولاً دوام کمی در برابر استفاده مداوم و شستشو دارد و شکل ظاهری آن خیلی زود تغییر می‌کند.

پارچه جین

از دیگر پارچه مانتو بهاری که با استفاده از آن می‌توان مانتوهای شیک و زیبایی تهیه کرد، پارچه جین است. این پارچه در انواع و اقسام مختلف با رنگ‌های زیبا و متنوعی تولید شده است که این امکان برای تمام افراد فراهم آورده می‌شود تا بتوانند متناسب با سلیقه خود جهت خرید آن اقدام کنند. پارچه جین از آن دست پارچه هایی است که دارای وزن سبکی بوده و می‌توان با خیال آسوده‌ای از آن در فصل بهار و تابستان بهره‌مند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *