پارچه کت و شلوار

خرید عمده پارچه کت و شلوار

همه ما برای حضور در مکان‌های مختلف لباس‌های متفاوتی انتخاب می‌کنیم و کت و شلوار از آن دست لباس‌هایی است که هم آقایان و هم بانوان حداقل یک دست از آن هم که شده در کمد لباس خود خواهند داشت. هرچند این لباس بسیار محبوب و پرطرفدار است ولی در بسیاری از موارد شاهد استفاده از پارچه‌های نامرغوب و نامناسب برای دوخت کت و شلوار هستیم که در نتیجه این لباس از کیفیت و زیبایی که انتظارش را داریم، برخوردار نخواهد بود. با توجه به اهمیتی که انتخاب پارچه کت و شلوار دارد، در این مقاله چند نمونه از بهترین پارچه‌ها را معرفی خواهیم کرد.

پارچه پشمی

اولین و بهترین پارچه برای کت و شلوار پارچه پشمی است که هم از تنوع بالایی در طرح، رنگ و مدل برخوردار است هم دارای استایل مناسب و خوبی است. این پارچه با توجه به قابلیت تنقش پذیری خوبی که دارد، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان از آن در فصول مختلف سال استفاده کرد. نکته بسیار مهم برای انتخاب پارچه پشمی به عنوان پارچه کت و شلوار آن است که این پارچه به راحتی چروک نمی‌شود و به همین ترتیب می‌توان به صورت مداوم و بدون هیچ نگرانی از آن در طول روز استفاده کرد. همچنین باید اضافه کرد که پارچه پشمی از وزن سبکی برخوردار است و دارای دوام و طول عمر بالایی است که با توجه به همین موضوع کت و شلوار دوخته شده با استفاده از این پارچه را می‌توان برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد.

پارچه کتان

از دیگر پارچه‌هایی که برای کت و شلوار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه کتان است. پارچه کتان وزن سبکی دارد ولی به راحتی چروک می‌شود و برای اینکه ظاهر آن زیبایی خود را بازیابد لازم است که از خشکشویی استفاده شود. انتخاب پارچه کتان به عنوان پارچه کت و شلوار برای فصل تابستان بسیار مرسوم است و کت و شلواری با این جنس پارچه می‌توان برای مجالس دوستانه استفاده کرد.

پارچه پنبه

پنبه پارچه کت و شلوار مجبوبی است که به راحتی جریان هوا از آن عبور می‌کند و به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده از فصل تابستان است. نکته مهمی که درباره پارچه پنبه وجود دارد آن است که پارچه نیز مانند پارچه کتان به راحتی چروک می‌شود و ظاهر زیبای آن تغییر می‌کند. پارچه پنبه گزینه‌ای ایده‌ال برای فصل تابستان، بهار و پاییز است و به دلیل نرمی و لطافتی که دارد، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.

پارچه پلی استر

همانطور که می‌دانید پارچه پلی استر با استفاده از الیاف مصنوعی تولید شده و به همین دلیل از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست. این پارچه شباهت بسیاری به پارچه پشمی دارد و به همین دلیل بسیاری از تولیدی‌ها به منظور کاهش هزینه‌ها و تولید محصولات ارزان‌تر از این پارچه استفاده می‌کنند. انتخاب پلی استر به عنوان پارچه کت و شلوار معمولا برای فصول‌هایی مانند بهار و پاییز توصیه می‌شود.

پارچه ابریشم

یکی دیگر از پارچه های کت و شلواری که توسط بسیاری از تولیدی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه ابریشمی است. پارچه ابریشم از پارچه‌های مجلل و گران قیمتی است که کت و شلوار دوخته شده با استفاده از این پارچه نیز از قیمت بالایی برخوردار است. معمولا پارچه ابریشم می‌توان برای فصول مختلف سال استفاده کرد. خرید پارچه ابریشمی برای دوخت کت و شلوار معمولا توسط تولیدی‌های خاصی انجام می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *