پارچه ارزان

خرید پنج پارچه ارزان و کاربردی

پارچه‌ها با تنوع بسیار گسترده و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده که هریک از آن‌ها دارای خصوصیات و ویژگی‌های هستند و برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به تنوعی که پارچه‌ها دارند، با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند که در این مقاله قصد داریم پنج نمونه از پارچه‌های بسیار پرکاربرد با قیمت ارزان را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم از آن‌ها برای دوخت و تهیه لباس‌های متنوع استفاده کرد.

۱. پارچه ریون

یکی از ارزان‌ترین پارچه هایی که در بازار موجود است و از آن بسیار استفاده می‌شود، پارچه ریون است که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید شده تا بتوان از آن برای دوخت انواع لباس‌های مختلف استفاده کرد. پارچه ریون از جمله پارچه‌هایی است که از جنس با کیفیتی برخوردار بوده و با توجه به ساختاری که دارد از آن می‌توان در مدت زمان طولانی بهره‌مند شد.

۲. پارچه نخی

پارچه‌های نخی یکی از محبوب‌ترین پارچه‌هایی است که همه در سنین مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. تنوعی که پارچه‌های نخی دارند، این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان از آن برای دوخت انواع مانتو و شلوار بهره‌مند شد. هرچند پارچه‌های نخی دارای قیمت مناسبی هستند و برای فصول گرم سال مناسب هستند ولی در صورت استفاده در طولانی مدت دچار چروک می‌شوند.

۳. پارچه تریکو

تریکو، پارچه ارزان دیگری است که از تنوع بالایی در رنگ و طرح برخوردار بوده و از مهم‌ترین ویژگی‌های این پارچه قایلیت کشسانی بودن آن است که باعث شده تا بتوان از این پارچه برای دوخت انواع لباس‌ها استفاده کرد. از مهم‌ترین کاربردهای پارچه تریکو جوراب بافی و تی شرت‌های چاپی است که همین موضوع باعث محبوبیت این پارچه در میان تولیدی‌ها شده است.

۴. پارچه حریر

یکی دیگر از پارچه های ارزان موجود در بازار پارچه حریر است که از ویژگی‌های آن شل و نازک بودن آن است. پارچه حریر معمولا به صورت طرح‌دار، ساده و سوزن دوزی شده تولید می‌شود. پارچه حریر معمولا برای دوخت لباس‌های مانند دامن، روسری و لباس‌های بارداری کاربرد دارد.

۵. پارچه کرپ

پارچه کرپ دارای جنس‌های مختلفی مانند پشم، ابریشم و پلی استر است و با ضخامت‌های مختلف و در طیف رنگی گسترده‌ای می‌توان این پارچه را تهیه کرد. پارچه کرپ با توجه به ساختاری که دارد برای دوخت انواع لباس‌ها و مانتوهای رسمی و اداری گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

نتیچه گیری

به طور کلی تنوع پارچه‌های ارزان قیمت به گونه‌ای است که با خرید با آن‌ها می‌توان لباس‌های متنوعی تهیه کرد و از آن‌ها بهره‌مند شد. خرید انواع پارچه با قیمت مناسب و با کیفیت از طریق وب سایت پارچه پرشین به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *