عمده فروشی پارچه تریکو

عمده فروشی پارچه تریکو در اصفهان

همه ما اگر سری به کمد لباسمان بزنیم حداقل یک دست لباس با پارچه تریکو پیدا خواهیم کرد که برای مدت زمان زیادی توانسته‌ایم از آن استفاده کنیم. پارچه تریکو از پارچه‌های محبوب و پرفروشی است که بسیاری از تولیدی‌ها با استفاده از آن محصولات متنوعی تولید می‌کنند. این پارچه از کیفیت و دوام بالایی نسبت به انواع پارچه‌ها برخوردار است، همچنین پارچه تریکو دارای قیمت مناسب‌تری است و به همین دلیل تولیدی‌ها با خرید آن می‌توانند هم محصولات متنوع‌تری تولید کنند و هم آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه کنند. عمده فروشی پارچه تریکو با توجه به کاربردها و همچنین محبوبیتی که این پارچه دارد از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه راه‌های خرید عمده آن و همچنین نکات مهم برای تهیه این پارچه را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نکاتی برای خرید پارچه تریکو

پارچه تریکو در بازار به نام پارچه گردباف نیز شناخته می‌شود که به منظور خرید عمده این محصول باید نکاتی را در نظر داشت تا بتوان پارچه‌ای با کیفیت بالا تهیه کرد.

۱. توجه به جنس، نوع بافت و تکمیل پارچه گردباف

به طور کلی سه عامل جنس، نوع بافت و تکمیل پارچه گردباف بر ویژگی‌ها و کیفیت آن تاثیر مستقیمی دارند که به همین دلیل در هنگام خرید باید به خوبی به آن‌ها دقت شود.

۲. تعیین عرض تکمیل شده پارچه تریکو مورد نظر

در زمان چیدمان الگوها عرض پارچه اهمیت بسیاری دارد که به صورت معمولا عددی بین ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر است. در صورتی که از عرض مناسبی برای دوخت استفاده نشود، پرتی پارچه زیاد شده و نیاز به خرید میزان بیشتری پارچه خواهد بود. با توجه به این موضوع در زمان خرید پارچه باید به عرض آن و نوع الگو دقت داشت.

۴. توجه به جنس نخ استفاده شده

جنس نخی که پارچه با استفاده از آن بافته می‌شود روی کیفیت آن تاثیر مستقیمی دارد و به همین دلیل در زمان خرید حتما باید از نوع نخ و کیفیت آن اطلاعات کاملی داشت.

۵. خرید پارچه نمونه

بهتر است در زمان خرید پارچه تریکو مقداری از پارچه را به عنوان نمونه تهیه کنید و مراحل شستشو و دوخت را روی آن انجام دهید تا از کیفیت پارچه اطمینان حاصل کنید.

۶. لول شدگی

با توجه به اینکه نوع پارجه تریکو به صورت گردباف تهیه می‌شود، لول شدگی در آن بسیار مشهود است که وجود چنین حالتی در زمان دوخت باعث افزایش زمان دوخت و برش می‌شود. دلیل اصلی لول شدن این پارچه مربوط به تکمیل و کامپکت آن است و در پارچه‌های دارای مواد این مشل مشهودتر است.

عمده فروشی پارچه تریکو

تمامی تولید‌ی‌ها باید به منظور خرید عمده پارچه تریکو اقدام کنند تا بتوانند این پارچه را با قیمت مناسب‌تری تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. عمده فروشی پارچه تریکو معمولا به دو صورت انجام می‌شود. در روش اول باید به صورت مستقیم به کارخانه تولید پارچه تریکو مراجعه شود و مراحل خرید انجام شود. راه دوم مراجعه به سایت‌های فروش عمده پارچه مانند وب سایت پارچه پرشین است که از طریق آن می‌توان به راحتی و در مدت زمان کوتاهی پارچه مورد نظر را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *