خرید عمده انواع پارچه بهاری

مراحل خرید عمده انواع پارچه بهاری

بهار یکی از زیباترین فصل‌هایی است که همه ما در هر سنی که باشیم از آن لذت می‌بریم زیرا طبیعت پوششی نو به تن می‌کند و زیبایی‌های آن همه را به خود مجذوب می‌کند. اما از نکات بسیار مهمی که همه ما در فصل بهار برای انتخاب آن دچار مشکل می‌شویم، انتخاب و خرید پارچه بهاری مناسبی است. پارچه بهاری، پارچه‌ای است که باید علاوه بر خنک بود دارای رنگ‌های متنوع و زیبایی باشد. با توجه به نیاز بازار و همچنین تغییر فصل خرید عمده انواع پارچه بهاری برای تمامی تولیدی‌ها اهمیت پیدا می‌کند و باید این پارچه ها را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنند.

قیمت خرید عمده انواع پارچه بهاری

پارچه بهاری در انواع و اقسام مختلفی در بازار عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پارچه فاستونی، کتان، ابریشمی، پنبه‌ای و … را نام برد. در میان انواع پارچه های بهاری، پارچه های ابریشمی از قیمت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل برای دوخت لباس‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل قیمت خرید عمده پارچه فاستونی و کتان مناسب‌تر بوده و به همین علت این دو پارچه نسبت به پارچه ابریشمی در بازار طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. به طور کلی توصیه می‌شود که تولیدی‌ها برای دوخت لیاس‌های بهاری از پارچه‌های کتان و فاستونی استفاده کنند تا بتوانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و سود بیشتری به دست آورند.

ویژگی‌های انواع پارچه بهاری

پارچه‌های بهاری ویژگی‌های خاصی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به وزن سبک، تنوع در رنگ و طرح، مقاومت بالا در برابر شستشو، کیفیت و زیبایی و مواردی از این قبیل را نام برد. پارچه‌های بهاری باید به گونه‌ای انتخاب شوند که بتوان در شرایط مختلف جوی بهار از آن‌ها بهره‌مند شد.

خرید عمده پارچه بهاری

برای خرید عمده انواع پارچه و با ورود به فصل بهار، پارچه‌های بهاری یکی از روش‌های مرسوم که بسیاری از تولید کنندگان از آن استفاده می‌کنند، مراجعه حضوری به کارخانه‌های تولید کننده پارچه است. هرچند این روش امروزه هم توسط بسیاری از تولید کنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی مشکلات خود را دارد و ممکن است برای تولید کنندگان امکان حضور و خرید فراهم نباشد که بدین ترتیب روش جایگزین و ساده‌ای جای این روش را به خود اختصاص داده است. در روش دوم تولیدی‌ها می‌توانند از طریق مراجعه به وب سایت های فروش عمده پارچه، مانند وب سایت پارچه پرشین مراجعه کرده و پارچه مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه و به صورت مستقیم تهیه کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

طرج و رنگ‌های مناسب فصل بهار

به دلیل اینکه بهار در بسیاری از مناطق فصلی گرم و طاقت فرسا است، توصیه می‌شود که پارچه‌هایی با رنگ‌های روشن مانند سفید، زرد، صورتی، آبی و … انتخاب کنید تا بتوانید از گرما رهایی پیدا کرده و از زیبایی‌های این فصل لذت ببرید. همچنین توصیه می‌شود که در این فصل از پارچه‌های گلدار یا با طرح‌های ساده بهره‌مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *