پارچه ملحفه بچه گانه

نکاتی برای خرید پارچه ملحفه بچه گانه

پارچه ملحفه از پارچه‌های بسیار پر مصرف است که در هر خانه‌ای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از آن را می‌توان دید. این پارچه با تنوع بسیار گسترده‌تری نسبت به انواع پارچه ها تولید می‌شود که در نتیجه با توجه به نیاز و کاربرد می‌توان پارچه مورد نظر را تهیه کرد. یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های ملحفه‌ای موجود در بازار پارچه ملحفه کودک است که در هزاران طرح زیبا و جذاب تولید شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم نکات مهمی که برای خرید پارچه ملحفه بچه گانه باید آن‌ها را در نظر بگیریم را بررسی کنیم تا بتوانیم پارچه‌ای مناسب و با کیفیت برای کودک خود تهیه کنیم.

جنس پارچه ملحفه پچه گانه

پارچه ملحفه بچه گانه با جنس‌های مختلف مانند پنبه و پلی استر در بازار موجود است ولی از آنجایی که پوست کودکان بسیار حساس است، توصیه می‌شود از پارچه‌های صد در صد پنبه استفاده شود زیرا این پارچه‌ها به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت نمی‌شوند و می‌توان با خیال آسوده از آن‌ها استفاده کرد. تنها نکته منفی درباره پارچه ملحفه پنبه ای آن است که این پارچه ممکن است در اولین شستشو کمی آبرفت داشته باشد که به همین دلیل بهتر است، قبل از دوخت آن را در آب سرد قرار دهید و پس از آن مراحل دوخت را انجام دهید.

مدل و طرح پارچه ملحفه

همانطور که گفتیم پارچه ملحفه بچه گانه با هزاران طرح و رنگ مختلف در بازار عرضه است. برای انتخاب از میان طرح‌ها و رنگ‌های این محصول توصیه می‌شود به سلایق کودک نیز توجه داشته باشید. شما می‌توانید طرج پارچه ملحفه کودک خود را طرح کارتون یا شخصیت مورد علاقه او انتخاب کنید و حتی تمام قسمت‌های اتاق خواب کودک را نیز با آن هماهنگ کنید.

کیفیت چاپ پارچه

در هنگام خرید پارچه ملحفه ای حتما از کیفیت چاپ طرح‌های قرار گرفته روی پارچه اطمینان حاصل کنید زیرا بسیاری از پارچه‌هایی که در بازار هستند، پس از چند بار شستشو رنگ خود را از دست می‌دهند و حالت اولیه خود را ندارند. پارچه هایی که از کیفیت چاپ خوبی برخوردار هستند، لطیف‌ترند و در بسیاری از موارد قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

عرض‌های مختلف پارچه ملحفه ای

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید پارچه ملحفه ای بچه گانه باید آن را مورد توجه قرار دهید، عرض این پارچه است. پارچه ملحفه ای معمولا با عرض‌های متفاوتی در بازار موجود است که از جمله آن‌ها می‌توان به عرض سه متر، دو متر و نیم، دو متر، یک متر و نیم و یک متر اشاره کرد. در بین عرض‌های مختلف این پارچه عرض یک متر کمترین استفاده و عرض دو متر بیشترین استفاده را دارد. برای ملافه کودکان نیز عرض دو متر گزینه مناسبی است و می‌توان از آن برای دوخت تشک و بالشت استفاده کرد.

جمع بندی

با توجه به آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم پارچه ملافه بچه گانه باید از لطافت و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا هم به کودک آسیبی وارد نشود و هم بتوان از آن در بازه زمانی طولانی استفاده کرد. برای خرید اینترنتی این پارچه می‌توانید از طریق وب سایت پارچه پرشین اقدام کنید و این پارچه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *