خرید پارچه فاستونی

نکات مهم برای خرید پارچه فاستونی

آیا با انواع پارچه های فاستونی موجود در بازار آشنایی دارید؟ نکات مهم برای خرید پارچه فاستونی چیست؟ خرید پارچه فاستونی در طول سال بصورت عمده انجام خواهد شد و معاملات میان تولیدی‌های کت شلوار و فروشندگان پارچه محدود به فصل و زمان خاصی نیست.

پارچه فاستونی

پارچه فاستونی که به پارچه های کت شلواری نیز شهرت دارند، با تنوع بسیار زیادی در بازار به فروش می‌رسد. مدل‌های پارچه فاستونی بسیار زیاد است و علاوه بر مدل، از لحاظ قیمت نیز بسیار متفاوت هستند. مسلما زمانی که برای خرید کت شلوار هم به بازار مراجعه کنید، متوجه اختلاف قیمت های چشمگیر آنان شده‌اید. برخی از کت شلوار های موجود در بازار ارزانتر خواهد بود به این خاطر که از پارچه های موادی یا به اصطلاح شبه فاستونی استفاده شده است. اما اگر هنگام دوخت از پارچه های فاستونی با درصدهایی از پشم استفاده شود، مطمئنا قیمت و کیفیت کت شلوار نیز افزایش خواهد یافت.

خرید پارچه فاستونی

انواع پارچه فاستونی توسط کارخانجات تولید کننده و یا بنکداران در بازارهای هر شهر توزیع می‌شوند. ممکن است خرید عمده پارچه فاستونی برای بسیاری از تولیدی و دوزندگان امری مشکل باشد. به همین خاطر در زمان خرید و فروش مدل‌های پارچه فاستونی باید به نکات مهمی توجه داشته باشند:

بررسی کیفیت پارچه فاستونی

در زمان معامله پارچه فاستونی، نام کارخانه تولید کننده تقریبا کیفیت پارچه مورد نظر را تا حدود بسیار زیادی بازگو می‌کند. برای مثال کارخانجاتی مانند مطهری و جامعه از جمله تولید کنندگان بهترین پارچه های کت شلواری هستند که حتی تولیدات این کارخانه به کشورهای همسایه صادرات خواهند شد. بنابراین با شنیدن نام کارخانه تولید کننده پارچه فاستونی می‌توان فهمید که پارچه مورد نظر جز کدام نوع فاستونی است. برخی از انواع فاستونی هستند که از الیاف پشم در زمان تولید بهره نخواهند برد و همین عامل موجب کاهش قیمت و کیفیت خواهد شد.
بنابراین در زمان خرید انواع فاستونی حتما زیر دست پارچه لمس و کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی قیمت پارچه فاستونی

پیش از معامله پارچه فاستونی باید بودجه لازم جهت خرید فاستونی و تهیه کت شلوار را مشخص نمایید. چنانچه قصد تولید کت شلوار های ارزان را داشته باشید، بدون شک باید به سراغ پارچه های شبه فاستونی بروید. اما چنانچه تصمیم به تولید کت شلوارهای بسیار لوکس و با کیفیتی را داشته باشید باید جویای خرید فاستونی پشم دار با قیمت بیشتری باشید. یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید پارچه فاستونی، ارتباط با کارخانه تولیدی یا عمده فروشان مطرح در بازار است. مسلما چنین مکان هایی اطلاع رسانی دقیقی از پارچه را ارائه می دهند و قیمت فروششان بسیار مقرون به صرفه تر از بازار خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *