انواع پارچه فاستونی

چرا خیاطان از انواع پارچه فاستونی استفاده می‌کنند؟

انواع پارچه فاستونی در بازارهای هر شهر بصورت عمده جهت دوخت پوشاک مختلفی خرید و فروش می‌شود. خیاطان مدل‌های گوناگونی از پارچه فاستونی را استفاده می‌کنند. آیا می‌دانید چرا خیاطان از مدل‌های گوناگون پارچه فاستونی استفاده می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا توضیحاتی در مورد پارچه های فاستونی تولید شده در کشور را ارائه می‌دهیم.

انواع پارچه فاستونی

پارچه های فاستونی تولید شده در کشور توسط کارخانجات متعددی تهیه می‌شود. پیشرفت کارخانجات پشم‌بافی و‌ تولیدکننده فاستونی به قدری چشمگیر است که بسیاری از تولیدات به کشورهای همسایه نیز صادرات می‌شوند. انواع فاستونی که در کارخانجات پشم‌بافی تولید و توزیع می‌شود از الیاف پشم و‌ تراویرا تشکیل شده‌اند. وجود الیاف پشم با درصدهای مختلف در پارچه، موجب تولید بهترین پارچه های فاستونی می‌شود.
بدون شک میزان پشم مصرفی جهت تولید فاستونی در افزایش قیمت نهایی پارچه نیز تاثیری مستقیمی خواهد گذاشت. اگر برای خرید پارچه فاستونی در بازارهای شهرتان گذری داشته باشید، قطعا متوجه فروش پارچه های فاستونی ارزان قیمت و یا به اصطلاح شبه فاستونی شده‌اید.

پارچه شبه فاستونی چیست؟

بسیاری از کارخانجات فاستونی جهت تولید این پارچه از الیاف پلی استر و ویسکوز استفاده می‌کنند. حذف الیاف پشم در انواع فاستونی باعث کاهش قیمت فروش پارچه فاستونی خواهد شد و بسیار ارزان‌تر از فاستونی با درصدهای گوناگونی از پشم خواهد شد.

انواع پارچه فاستونی

کارخانه انواع پارچه فاستونی

همانطور که قبلا گفتیم، امروزه شاهد تولید مدل‌های متعددی از پارچه فاستونی با کیفیت‌های گوناگونی هستیم. انواع فاستونی با طرح های چهارخانه، راه راه (دیپلمات) و ساده با رنگبندی‌های متنوع تولید و در بازار بصورت عمده خرید و فروش می‌شوند. کارخانه فاستونی مطهری، جامعه، مقدم، مرینوس، عالیجناب، عالی مقام، کشمیر، اندیکو، آسیا و از جمله تولید کنندگان انواع فاستونی پشمی هستند.
کارخانه زرین فاستون، تهران جامه، بدر نصف جهان، سهند، سیب و … نیز از تولیدکنندگان انواع شبه فاستونی در کشور هستند.

پارچه فاستونی خارجی

در بازار پارچه، انواع فاستونی از کشورهای چین و هند نیز در بازار عرضه می‌شوند. کیفیت خوب انواع پارچه تولید شده توسط کارخانجات داخلی باعث شده است که در بازارهای پارچه استقبال زیادی از انواع فاستونی خارجی نشود. اما چرا خیاطان از انواع پارچه فاستونی استفاده می‌کنند؟ بسیاری از خیاطان از مدل های مختلف فاستونی برای دوخت پوشاک متعددی استفاده می‌کنند.

مصارف عمده پارچه فاستونی

  • دوخت کت شلوار
  • دوخت شلوار تک
  • دوخت مانتو و فرم اداری

از عمده‌ترین مصارف انواع پارچه فاستونی است که در بازار‌های هر شهر بصورت عمده خرید و فروش می‌شوند. خیاطان معمولا انواع فاستونی را متناسب با نوع مصرفی که مد نظر دارند، خریداری می‌کنند. امروزه تولید پارچه فاستونی کشی تحولی در بازار فاستونی ایجاد کرده است که باعث استقبال خیاطان شده است.

انواع پارچه فاستونی

خرید و فروش انواع پارچه فاستونی

پارچه های فاستونی معمولا گران قیمت هستند که خرید ارزان قیمت این پارچه برای خیاطان بسیار اهمیت دارد. بنابراین خرید عمده و ارزان قیمت فاستونی در توسعه کسب و کار خیاطان بسیار تاثیرگذار است و معمولا خیاطان برای خرید ارزانتر پارچه فاستونی در تلاش هستند. قطعا جهت خرید پارچه فاستونی به قیمت ارزان، به خیاطان پیشنهاد می کنیم که انواع فاستونی مورد نیاز را مستقیم از کارخانه و یا نمایندگان اصلی فروش کارخانه تهیه کنند. دسترسی مستقیم به عاملان فروش کارخانه پارچه فاستونی، باعث کاهش قیمت خرید و فروش انواع فاستونی خواهد شد و باعث استقبال خیاطان و گسترش کسب و کارشان می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *