فروش عمده پارچه بارانی

فروش عمده پارچه مناسب برای دوخت بارانی

با شروع سرما و تغییر فصل باران‌های فصلی نیز آغاز می‌شود که به همین دلیل یکی از پوشش‌های رایج در فصل‌های سرد سال بارانی است. بارانی‌ پوششی است که به خوبی از بدن در برابر آب و رطوبت محافظت کرده و همچنین استایل زیبایی برای فرد به ارمغان می‌آورد. با توجه با ظاهر و سبکی که بارانی دارد، این پوشش طرفداران بسیاری داشته و به همین دلیل فروش عمده پارچه مناسب برای بارانی با رشد قابل توجهی همراه است و بسیاری از تولیدکنندگان سعی در تهیه این پارچه با قیمت مناسبی دارند. در این مقاله قصد داریم پارچه‌ های مناسب برای دوخت بارانی و روش‌های فروش عمده آن را بررسی کنیم.

انواع پارچه بارانی

پارچه‌های متنوعی برای دوخت بارانی در بازار وجود دارد که اصلی‌ترین ویژگی آن‌ها خاصیت ضد آبی آن‌ها است و علاوه بر این بسیاری از این پارچه‌ها ایست خوبی دارند و به زیبایی روی تن قرار می‌گیرند.

  1. پارچه شمعی

پارچه شمعی رایج‌ترین پارچه‌ای است که از آن برای دوخت بارانی استفاده می‌شود. این پارچه با توجه به خاصیتی که دارد، می‌تواند سال‌ها بدون شستشو مورد استفاده قرار گیرد و کیفیت خود را حفظ کند. پارچه شمعی پارچه با دوامی است که در صورت خیس شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن خشک شده و مقاومت بالایی در برابر آب دارد.

  1. پارچه چرم

پارچه چرم، پارچه‌ای بادوام بوده که به خوبی در برابر آب مقاوم است و به همین دلیل یکی از گزینه‌های محبوب برای دوخت بارانی به شما می‌آید. این پارچه هم در نوع مصنوعی و هم طبیعی مناسب دوخت بارانی است و شستشو آن به راحتی و بدون نیاز به استفاده از مواد شوینده قوی قابل انجام خواهد بود.

  1. پارچه PUL یا پلی یورتان لمینت

پارچه پلی یورتان لمینت، پارچه پلی استری با لایه پشتی پلاستیکی است که در برابر آب به خوبی مقاوم است. این پارچه از کشش عرضی بالا و انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و به همین دلیل فرد در زمان استفاده از آن آزادی عمل داشته و در صورت تماس با پوست مشکلی برای او به وجود نمی‌آید.

  1. پارچه TPU یا ترموپلاستیک پلی اورتان

پارچه ترموپلاستیک پلی اورتان، پارچه‌ای است برای ساخت آن از روکش TPU استفاده شده و به همین دلیل این پارچه نرم تر، انعطاف پذیرتر بوده و با محیط زیست نیز به خوبی سازگار است.

  1. پارچه میکرو

پارچه میکرو از آن دسته پارچه‌هایی است که با توجه به بافت و استایل خاصی که دارد، در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده است. این پارچه از وزن سبک و دوام بالایی برخوردار بوده و لطافت خاصی که دارد باعث شده تا این پارچه را بتوان هم برای بارانی و هم شلوار نیز استفاده کرد. نکته قابل توجه دیگر درباره پارچه میکرو آن است که این پارچه از قابلیت اتوکشی آسانی در مقابل سایر پارچه‌ها برخوردار است.

  1. پارچه ابریشم

پارچه ابریشم، پارچه‌ای است که ما آن را با لطافت و نرم منحصربه‌فردش می‌شناسیم. این پارچه دارای وزن سبکی بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم است و به همین دلیل از گزینه‌های مناسب برای دوخت بارانی به شمار می‌آید.

عمده فروشی پارچه مناسب برای دوخت بارانی

با توجه به اینکه تقاضا برای خرید پارچه مناسب بارانی در فصل پاییز و زمستان زیاد است و بسیاری از تولیدی‌ها این پوشش را در تعداد بالا تولید می‌کنند، یافتن عمده فروشی پارچه مناسب برای دوخت بارانی اهمیت زیادی دارد. تولیدی‌ها معمولا به دنبال پارچه‌ای باکیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب هستند که خرید این محصول یا از طریق کارخانه‌ها یا طریق وب سایت پارچه پرشین به صورت مستقیم امکان پذیر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *