انواع پارچه مانتویی

قیمت انواع پارچه مانتویی

پارچه های مانتویی بیشترین تنوع را در میان انواع پارچه های داخلی و خارجی دارند که بصورت عمده با قیمت‌های گوناگون در بازار خرید و فروش می‌شود. انواع پارچه مانتویی متناسب با فصل و یا کاربرد آن‌ها خریداری می‌شود و با توجه به همین موضوع، تولیدی‌های مانتو از مشخصات پارچه مانتویی باید آشنا باشند. در بازارهای پارچه کشور انواع پارچه های مانتویی با کیفیت‌های مختلف و قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شوند که هرکدام مصارف مشخصی دارند.

کاربرد انواع پارچه مانتویی

پارچه های مانتویی موجود در بازار از تولیدات کارخانجات نساجی و پارچه های وارداتی از چین، ژاپن و اندونزی هستند. پارچه های خارجی حجم بیشتری از خرید و فروش انواع پارچه مانتویی را در بازار به خود اختصاص داده است. برای خرید عمده انواع پارچه مانتو باید با مشخصات پارچه مانتو و موارد مصرفی هرکدام آشنا باشید.

برای مثال زمانی که قصد خرید پارچه جهت دوخت مانتو اداری را داشته باشید، باید از پارچه هایی مانند کرپ استفاده کنید. کشی بودن پارچه های کرپ باعث شده تا این پارچه یک انتخاب خوب برای دوخت مانتو های اداری باشد. البته از انواع پارچه ها مانند پارچه فاستونی، ترگال و کجراه نیز جهت دوخت مانتو اداری استفاده می‌شود. همچنین هنگام خرید عمده پارچه مانتویی جهت دوخت انواع مانتو های زنانه و دخترانه باید حتما به فصل و آب و هوای منطقه توجه نمایید. برای مثال زمانی که قصد تولید انواع مانتو های تابستانه را داشته باشید، باید از انواع پارچه های شانتون، لنین، نخی و … استفاده کنید.

انواع پارچه مانتویی

پارچه مانتویی ایرانی

امروزه با پیشرفت ماشین آلات نساجی در کشور، کارخانجات نساجی توانسته‌اند بسیاری از پارچه های مانتویی را تولید نمایند. انواع پارچه شانتون، پارچه لنین، پارچه کرپ کش، پارچه کرپ اسکاچی، ترگال و کجراه، انواع فاستونی، پارچه نخی، تترون و … از جمله پارچه هایی که در بازار عرضه می‌شوند.

پارچه مانتویی خارجی

همانطور که قبلا گفتیم بسیاری از پارچه های لوکس مانتویی وارداتی هستند و در بازار های هر شهر بصورت عمده عرضه می‌شوند. انواع پارچه کرپ مازراتی، کرپ اسکاچی، کرپ باربی، کرپ سینا، پارچه های نخی، کرپ فیونا، پارچه کرپ پرادا، پارچه شانتون، پارچه های سوییت و … از جمله پارچه های مانتویی خارجی هستند.

قیمت خرید انواع پارچه مانتویی

قیمت خرید پارچه های مانتو متفاوت هستند و معمولا پارچه های خارجی از پارچه های تولیدات داخلی گرانتر هستند. همچنین برخی از پارچه ها متناسب با کیفیتی که دارند گرانتر خواهند بود و معمولا جهت دوخت مانتو های مزونی از آن‌ها استفاده می‌شوند.

خرید عمده پارچه مانتویی از بنکداران و پخش کنندگان پارچه های مانتویی خارجی بسیار ارزان از خرید پارچه عمده فروشان جزیی است. بنابراین اگر قصد خرید عمده پارچه مانتو به قیمت ارزان را داشته باشید، باید از کارخانه و یا عمده فروشان، انواع پارچه را بصورت مستقیم خریداری کنید.

مرکز پخش پارچه های مانتویی

پارچه پرشین یکی از پخش کنندگان اصلی انواع پارچه های مانتویی ایرانی و خارجی در بازار است. انواع پارچه های مانتویی اداری، اسپرت، پارچه های مانتویی مجلسی و … از طریق مرکز پخش پارچه پرشین به سراسر کشور ارسال می‌شود. پارچه پرشین انواع پارچه های مانتویی جدید را بنا به درخواست مشتریان از طریق باربری و اتوبوس رانی، با کمترین هزینه به سراسر کشور عرضه می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *