اهمیت خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی ها

اهمیت خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی ها

امروزه خرید و فروش عمده انواع پارچه باعث شده تا کارخانه‌های تولیدکننده پارچه در پی تولید انبوه و گسترده باشند. پارچه‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام بسته به نوع خود کاربردهای متفاوتی دارند. یکی از پرمصرف‌ترین پارچه‌های تولیدی پارچه‌های ترگال هستند که کاربرد گسترده و متنوع آن‌ها باعث شده تا خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار باشد. پارچه‌های ترگال با رنگ‌بندی‌های متنوع و برندهای مختلف و معتبر در بازار به صورت عمده خرید و فروش می‌شوند. ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی پارچه ترگال، کاربرد آن و همچنین اهمیت خرید انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها بپردازیم، اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

معرفی انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها و کاربرد آن

پارچه‌های ترگال از محبوب‌ترین و معروف‌ترین پارچه‌ها هستند که به دلیل رنگ‌بندی‌های متنوع و جذاب کاربردهای فراوانی دارند. جنس این پارچه‌ها معمولا از الیافی همچون فلامنت، ویسکوز و پنبه است. این نوع پارچه‌ها از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل چروک نمی‌شوند. از دیگر مزایا و ویژگی‌های پارچه ترگال این است که در برابر مواد شوینده مقاومت بالایی داشته و به راحتی با شستشوی مداوم دچار تغییر رنگ نشده و کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد. این نوع پارچه در دو مدل ترگال ساده و ترگال کجراه تولید و به بازار عرضه می‌شود. پارچه ترگال ساده همان‌طور که از نامش پیدا است بافت بسیار ساده‌ای دارد و پارچه کجراه بافتی به صورت کجراه دارد، تنها تفاوت پارچه ترگال ساده و کجراه مربوط به وزن آن‌ها است که پارچه کجراه از ضخامت و وزن بالاتری برخوردار است به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴ کاربرد مهم انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها

  • لباس کار

برخی از شغل‌ها مثل جوشکاری، تراشکاری و… در معرض آسیب‌های جدی هستند پس‌نیاز به لباسی دارند که مقاومت خوبی در برابر خطرات داشته باشد. استفاده از پارچه ترگال کجراه گزینه بسیار مناسبی برای دوخت لباس کار است چرا که از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

  • لباس فرم مدارس

لباس‌های مدارس به دلیل اینکه باید نه ماه استفاده شود قطعا باید از مقاومت و کیفیت بالا، قیمت مناسب و رنگ‌بندی متنوع برخوردار باشد تا قابل استفاده باشد. خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها بهترین گزینه است چرا که تمام خصوصیات لازم لباس فرم مدارس را دارد.

  • لباس بیمارستانی و یونیفرم‌های پزشکی

تولیدکننده‌های لباس و یونیفرم‌های بیمارستانی اولین مشتریان برای خرید عمده پارچه‌های ترگال هستند چرا که این نوع لباس‌ها باید مقاومت زیادی در برابر شوینده‌ها و ضدعفونی‌کننده‌ها داشته باشند.

  • مانتو، پوشاک، ملحفه و…

خصوصیات فوق‌العاده انواع پارچه ترگال باعث شده تا علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد بسیاری از افراد برای تولید پوشاکی مثل مانتو و یا حتی ملحفه‌ها از این پارچه استفاده کنند.

پارچه ترگال بیمارستانی

خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها چه اهمیتی دارد؟

همان‌طور که گفته شد پارچه‌های ترگال مصارف زیاد و متنوعی دارند به همین دلیل تولیدی‌ها به دنبال خرید عمده این پارچه هستند. خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها به دو دلیل اهمیت دارد، اولین دلیل این است که می‌توانند این پارچه‌ها را باقیمت مناسب‌تر تهیه کنند که این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شود و دلیل دوم این است که خیالشان از بابت رنگ‌بندی متنوع و کیفیت پارچه‌ها راحت است و دغدغه‌ای برای این موضوع ندارند.

نکات مهم برای خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها

  • کیفیت پارچه

کیفیت یکی از مهم‌ترین نکات خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها است. تولیدی‌ها هنگام خرید به این مسئله توجه زیادی دارند زیرا هر چه پارچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد به راحتی چروک نمی‌شود و عمر بالایی خواهد داشت.

  • ضخامت پارچه

دیگر نکته‌ای که باید هنگام خرید عمده این نوع پارچه‌ها به آن توجه ویژه داشت ضخامت پارچه است. پارچه باید ضخامت خوبی داشته باشد تا با شستشوی زیاد و قرار گرفتن در معرض مواد ضدعفونی‌کننده به راحتی دچار آسیب‌دیدگی نشود.

  • رنگ پارچه

سومین نکته حائز اهمیت خرید عمده انواع پارچه ترگال برای تولیدی‌ها رنگ‌بندی پارچه‌ها است؛ زیرا هر رنگی را نمی‌توان برای دوخت هر لباسی استفاده کرد. کارخانه‌های تولیدکننده اصولا این نکته را در نظر می‌گیرند که برای هر لباس رنگ خاص خودش را تهیه کنند.

  • قیمت پارچه

قیمت یکی دیگر از مواردی است که باید در هنگام خرید عمده انواع پارچه ترگال به آن توجه داشت. از جمله مواردی که روی قیمت انواع پارچه ترگال تاثیر می‌گذارند ضخامت و رنگ پارچه است پارچه‌هایی که رنگ روشن‌تری داشته باشند قطعا قیمت آن‌ها نسبت به پارچه‌های ترگال تیره مناسب‌تر است. همچنین هر چه پارچه از ضخامت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند چرا که کیفیت خوبی دارد.

سخن آخر

امروزه کارخانه‌های متعددی این پارچه را با رنگ‌بندی‌های جذاب و کیفیت‌های متفاوت ارائه می‌دهند همچنین به‌منظور فروش بیشتر سعی می‌کنند تا پارچه‌ها را با کیفیت بهتر و مناسب‌تر عرضه کنند. شما می‌توانید برای خرید عمده پارچه ترگال با کیفیت و قیمت مناسب به تولیدی‌های معتبر مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *