انواع پارچه تترون

خرید عمده انواع پارچه تترون

پارچه تترون از شناخته شده‌ترین پارچه هایی است که هر نفر حداقل یک پیراهن با جنس آن در کمد خود خواهد داشت. این پارچه با بافت و ظرافت منحصر به فردی که دارد، این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان با استفاده از آن لباس‌های متنوعی تولید کرد و مورد استفاده قرار داد. پارچه تترون با استفاده از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه می‌شود و در عرض‌های ۱۸۰، ۱۵۰ و ۹۰ سانتی‌متر و طول دو یا سه متر در بازار وجود دارد. همچنین گرماژ این پارچه بین وزن ۱۵۰ تا ۱۹۰ است و معمولا طاقه‌های آن در عرض ۴۰ متر موجود هستند. به دلیل اینکه پارچه تترون توسط بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، این محصول را در بیشتر ۱۵۰ رنگ مختلف تولید می‌کنند تا بتواند به خوبی پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها باشد. در ادامه این مقاله با انواع پارچه تترون و ویژگی‌های دیگر این محصول آشنا خواهید شد.

دسته بندی انواع پارچه تترون

به طور کلی پارچه کلی به دو دسته تقسیم می‌شود:

نوع اول پارچه های تترونی هستند که الیاف پنبه‌ای بیشتری دارند و به دلیل بافت و ظرافت خاصی که دارند از آن‌ها برای پیراهن‌های مردانه استفاده می‌شود. این نوع از پارچه پارچه تترون بسیار خنک استفاده بوده و می‌تواند به خوبی عرق بدن را به خود جذب کند. اما نکته قابل توجه درباره این تترون آن است که خیلی سریع چروک می‌شود و به همین بسیاری تمایل به خرید آن ندارند. 

دسته دوم از پارچه های تترون، پارچه‌هایی هستند که میزان الیاف مصنوعی بکار رفته در آن‌ها بیشتر از پنبه است. این نوع پارچه نیز با توجه به بافت و ساختاری که دارد، برای تهیه پیراهن و همچنین چادر گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این مدل از تترون به صورت طرحدار نیز در بازار عرضه شده است.

آشنایی با انواع پارچه تترون

پارچه تترون بر اساس کاربردی که دارد به چهار دسته بندی می‌شود که هریک از انواع این پارچه ها دارای خصوصیات و ویژگی‌هایی خاصی هستند. از انواع پارچه تترون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پارچه تترون ساده

پارچه تترون ساده پارچه‌هایی هستند که در برابر شستشو مقاوم بوده و به دلیل بافت نرم و ظرافتی که دارند از آن‌ها می‌توان برای مصارف خانگی و تهیه لباس بچه استفاده کرد.

  1. پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستان بافت نرمی دارند و استفاده از آن باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌شود. این نوع از تترون با وزنی بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ گرم دارد. پارچه تترون بیمارستانی را می‌توان در انواع رنگ‌های سفید، صورتی و آبی تهیه کرد.

  1. پارچه تترون پیراهنی

پارچه تترون پیراهنی در میان انواع پارچه تترون مصرف بالاتری دارد و با وزنی بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ گرم در بازار موجود است. این نوع از پارچه تترون در طرح‌های بسیار متنوعی تولید شده است.

  1. پارچه تترون کشی

همانطور که از نام پارچه تترون کشی مشخص است، این پارچه به صورت کشی تولید می‌شود تا بتوان از آن در موارد مختلف استفاده کرد.

  1. پارچه تترون مقنعه‌ای

پارچه تترون مقنعه‌ای با عرض ۹۰ بهترین گزینه برای دوخت مقنعه است. این پارچه از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و با توجه به نیاز بازار در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف تولید شده است.

خرید انواع پارچه تترون

خرید انواع پارچه به دو صورت عمده و خرده انجام می‌شود. فروش عمده این پارچه توسط کارنجات و تولیدی‌های پارچه انجام می‌شود ولی خرده فروشی این محصول توسط فروشگاه‌های مجازی و حقیقی انجام می‌شود. خرید پارچه تترون از فروشگاه پارچه پرشین این امکان را فراهم می‌آورد تا شما بتوانید پارچه‌ای باکیفیت و متناسب با نیاز خود را با اطمینان خاطر تهیه کنید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *