خرید عمده پارچه فاستونی شلواری

خرید عمده پارچه فاستونی شلواری

دنیای پارچه، دنیای بی انتهایی است که در آن می‌توان پارچه‌های رنگارنگ، با جنس‌های مختلف و کیفیت‌های متنوع در دسترس هستند. تنوع در پارچه این امکان را فراهم آورده تا تمامی افراد با گروه‌های سنی و سلیقه‌های مختلف بتوانند از آن جهت تهیه لباس‌ استفاده کنند. یکی از محبوب‌ترین نوع از پارچه های موجود در بازار، پارچه فاستونی است. این پارچه، پارچه ای مقاوم، زیبا و با طرح‌های متنوع است که با توجه به کیفیتی که دارد، می‌توان در بازه زمانی طولانی از آن استفاده کرد. این پارچه هم برای دوخت پالتو، شلوار و پیراهن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه این مقاله با روش‌های خرید عمده پارچه فاستونی و دلایل استفاده از این پارچه به عنوان پارچه شلواری بیشتر آشنا خواهید شد.

پارچه فاستونی چگونه به وجود آمد؟

پارچه فاستونی برای اولین بار در آمریکا و در بوستون تولید شد که به همین دلیل به پارچه بوستونی هم شناخته می‌شود. کلمه فاستونی هم، کلمه‌ای روسی است که به معنای همان بوستون است و به دلیل اینکه این پارچه از روسیه وارد ایران شد، از آن زمان تا به امروز با همان نام شناخته می‌شود. برای تولید پارچه فاستونی از موادی مثل پلی استر، پشم و کرک استفاده می‌شود که این مواد به صورت پشم و پلی استر یا پشم و کرک با هم ترکیب می‌شود. این پارچه، پارچه‌ای که به دلیل ظاهر و همچنین کیفیتی که دارد، هم برای لیاس‌های مردانه و هم لباس‌های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه فاستونی مطهری

پارچه فاستونی چند نوع دارد؟

پارچه فاستونی در دو نوع پلی استر ویسکوز و پشمی تولید می‌شود که الیاف به کار رفته در نوع پشمی آن کاملا طبیعی است ولی همانطور که از نوع پلی استر ویسکوز این پارچه مشخص است، هم الیاف طبیعی و هم الیاف مصنوعی دارد. نکته قابل توجه درباره پارچه فاستونی آن است که این پارچه به خوبی هوای متراکم را درون خود نگه می‌دارد و به همین دلیل در برابر هر گونه تغییر دمایی بدن مقاوم است. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت پارچه فاستونی شده، آن است که این پارچه از قابلیت رنگ پذیری بالایی برخوردار است و همچنین در برابر اشعه فرابنفش و اشتعال نیز مقاوم است.

چرا از پارچه فاستونی برای دوخت شلوار استفاده می‌شود؟

پارچه فاستونی به دلیل ایست زیبا و استایل شیکی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوخت شلوار است. استفاده از این پارچه برای دوخت شلوار امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوان از شلوار در بازه زمانی طولانی بهره‌مند شد. نکته قابل توجه دیگر آن است که این پارچه گزینه ایده‌آلی برای دوخت کت و شلوار نیز خواهد بود زیرا به خوبی روی تن می‌نشید و تنوع رنگ‌های آن نیز برای دوخت این لباس مناسب است.

روش‌های خرید عمده پارچه فاستونی

خرید عمده پارچه فاستونی برای تولیدی‌ها اهمیت زیادی دارد زیرا با خرید عمده می‌توانند در بسیاری از هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. برای خرید عمده پارچه فاستونی از دو روش مرسوم می‌توان استفاده کرد که روش اول خرید مستقیم از کارخانه و روش دوم خرید از طریق وب سایت ‌های عرضه کننده پارچه به صورت عمده است که از جمله آن‌ها می‌توان به وب سایت پارچه پرشین اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *