Pkb

راهنمای خرید پارچه کجراه باکیفیت

خرید پارچه کجراه با کیفیت و با قیمت کارخانه نیازمند آگاهی و تجربه کافی دارد. تولید کنندگان انواع کجراه می‌توانند بهترین راهنمای خرید عمده انواع پارچه باشند. خرید عمده پارچه برای خریداران همیشه دارای دغدغه های بسیاری بوده است. کیفیت پارچه و قیمت آن دو فاکتور اصلی است که متقاضیان عمده پارچه به شدت به آنها توجه می‌کنند. پارچه کجراه نیز همانند سایر پارچه‌های ایرانی توسط کارخانجات و بنکداران در بازار‌های پارچه توزیع می‌شوند. خرید کجراه با کیفیت برای تولیدی‌های پوشاک اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر تمایل به معامله با مراکز فروش معتبر دارند. برای خرید عمده پارچه با کیفیت باید اطلاعات نسبی از جنس پارچه داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین پارچه را خریداری کنید.

پارچه کجراه

پارچه کجراه یکی از انواع پارچه های تولید کارخانجات نساجی کشور است که تنوع رنگ گسترده ای نیز دارند. دوخت لباس مدارس، روپوش پزشکی، لباس کار، مانتو و شلوار از جمله مصارف عمده انواع کجراه است. هر متر پارچه های کجراه با کیفیت حدود ۲۸۰ الی ۲۹۰ گرم است که فقط در عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید می‌شوند. انواع پارچه کجراه در دو مرحله کلی تولید و تکمیل می‌شوند. مرحله اول بافندگی انواع پارچه کجراه است که کارخانجات نساجی مختلفی انجام می‌دهند. پس از بافت کجراه مرحله رنگرزی پارچه شروع خواهد شد که پس از این مرحله بسته بندی و برای فروش عمده در بازار توزیع می‌شوند.

بررسی کیفیت پارچه کجراه

همانطور که گفته شد تولید انواع کج راه در دو مرحله انجام می‌شود که هر دو مرحله در کیفیت نهایی پارچه تاثیر گذار است. دوام پارچه از لحاظ بافت و ثبات رنگ دو مورد مهمی است که خریداران برای خرید عمده انواع کجراه از فروشنده پرس و جو می‌کنند. برای مثال زمانی که پارچه کجراه برای دوخت لباس مدارس خریداری می‌شود باید به ثبات رنگ پارچه توجه ویژه ای داشته باشید. لباس‌های فرم مدارس زمان های مکرری شستشو می‌شوند پارچه نباید دچار افت کیفیت رنگ شود.

راهنمای خرید پارچه کجراه با کیفیت

پارچه های کجراه همانند سایر منسوجات توسط کارخانجات گوناگون و برند های مختلفی روانه بازار می‌شوند. در میان برند‌های تولید کننده پارچه تنها برخی از آن‌ها توانسته‌اند کجراه مرغوب و با کیفیتی را در بازار توزیع کنند. کارخانه بروجرد، فدک، زرین پود، حریر پود، تک، ایدین و رنگین پود از جمله بهترین تولید کنندگان انواع کجراه هستند.
تولید پارچه مرغوب توسط این کارخانجات نساجی سبب جلب رضایت مشتریان و کاهش خریداران عمده پارچه شده است. پیش از خرید و فروش عمده پارچه های ترگال و کجراه به مصرف پارچه و بودجه در نظر گرفته شده توجه کافی داشته باشید. برای مثال برخی مواقع تولیدی های لباس کار برای دوخت لباس فرم کار به دنبال پارچه کجراه ارزان قیمت هستند و حساسیت زیادی به کیفیت پارچه نخواهند داشت. اما برای معامله پارچه های کجراه با کیفیت به برند تولید کننده توجه داشته باشید چرا که نام کارخانه تولید کننده بازگو کننده کیفیت و جنس پارچه تولید شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *