خرید پارچه تترون

نکات مهم برای خرید پارچه تترون

خرید پارچه تترون برای تولید پوشاک و البسه گوناگونی انجام می‌شود. نکات مهم در زمان خرید عمده انواع تترون چیست؟ پارچه های تترون تنوع گسترده‌ای دارند که هرکدام با توجه به کیفیت و مشخصاتی که دارند برای کاربرد خاصی خریداری می‌شوند. برای توضیح در مورد نکات مهم جهت خرید پارچه تترون باید آگاهی کافی در مورد تترون و مصارف آنها داشته باشید.

پارچه تترون چیست؟

انواع پارچه تترون از پر مصرف ترین پارچه های تولید کارخانه های نساجی کشورمان هستند که در تمامی بازار های پارچه عرضه می‌شوند. تترون تشکیل شده از الیاف پلی استر و ویسکوز است که در رنگ‌های مختلفی تولید و به فروش می‌رسند. زمانی که برای خرید پارچه تترون به بازار مراجعه کنید اولین سوال فروشنده از شما در مورد عرض پارچه خواهد بود. پارچه های تترون در عرض‌های مختلفی تولید و تکمیل می‌شوند. تنوع عرض‌های پارچه تترون موجب افزایش کاربرد پارچه و تقاضا برای خرید عمده انواع پارچه تترون شده است.

عرض پارچه های تترون چقدر است؟

انواع تترون در عرض‌های ۹۰، ۱۱۰، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲ و ۳ متر تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی منحصر به فردی دارند.

مصارف عمده پارچه تترون چیست؟

کارخانه‌های نساجی با تولید انواع پارچه تترون در عرض های گوناگون توانسته‌اند مصارف و کاربرد این پارچه را افزایش دهند. دوخت انواع مقنعه، پیراهن‌های مردانه و زنانه، روپوش‌های پزشکی و پرستاری، لباس‌های بیمارستانی، روتختی، ملحفه، روپوش های قنادی و آشپزی و … از جمله مصارف تترون است. قطعا هریک از مصارف نامبرده الگو و‌ میزان پارچه بخصوصی برای برش و دوخت لازم دارند. تنوع عرض در پارچه تترون باعث می‌شوند تولید کنندگان پوشاک بهترین عرض پارچه را متناسب با مصرف مورد نظرشان انتخاب کنند.

خرید پارچه تترون عمده

پارچه های تترون بصورت مستقیم توسط کارخانجات نساجی و یا عمده فروشان پارچه در بازار عرضه و به فروش می‌رسند. بنابراین برای خرید عمده تترون می توان با حضور در بازار و یا کارخانه، مدل‌های متنوع پارچه را مشاهده و خریداری کرد. البته پارچه های تترون وارداتی نیز وجود دارد و با برند های تترون ژاپن و تترون تایلندی در بازار شهرت دارند. هنگام خرید پارچه تترون باید به نکات مهم توجه داشته باشید.

نکات مهم خرید پارچه تترون

چنانچه برای خرید عمده پارچه تترون به کارخانه تولید کننده پارچه یا بازار مراجعه کنید باید به یکسری نکات مهم توجه داشته باشید. اولین نکته در زمان خرید انواع تترون، توجه به مصرفی مورد نظر از پارچه است. با بررسی مصرف مورد نظرتان می‌توانید انتخاب صحیحی از عرض پارچه داشته باشید. برای مثال زمانی که قصد تولید انواع پیراهن را داشته باشید، بهترین عرض برای تولید این پوشاک عرض ۱۵۰ سانتی متر است. دومین نکته که باید حتما به آن توجه کنید، زیر دست و لطافت پارچه تترون است. انواع پارچه تترون از مشخصات یکسانی برخوردارند اما زیر دست و‌ کیفیت پارچه ها با یکدیگر متفاوت هستند.

آیا می دانید دلیل تفاوت کیفیت انواع پارچه تترون چیست؟
نوع نخ مصرفی و کیفیت رنگرزی و‌ تکمیل نهایی پارچه در کارخانه، ارتباط مستقیمی با زیر دست پارچه خواهد داشت. به همین خاطر است که پارچه های تترون برخی از کارخانجات بسیار لطیف هستند و به قیمت بالاتری نیز در بازار خرید و فروش می‌شوند. نکته سوم جهت خرید پارچه توجه به قیمت خرید فروش تترون است. قیمت نهایی پارچه باید متناسب با عرضه پارچه تترون، کیفیت و‌ زیر دست پارچه باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *