پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آیا می‌دانید پارچه تترون بیمارستانی چیست و هریک در مراکز درمانی چه کاربردهایی دارند؟ انواع تترون در بیمارستان های مختلف جهت مصارف گوناگونی استفاده می‌شود که هرکدام مشخصات بخصوصی دارند. امروزه انواع پارچه تترون جهت تولید منسوجات گوناگونی توسط کارخانجات نساجی داخلی تولید می‌شوند. یکی از پر کاربردترین مصارف پارچه های تترون مربوط به مراکز درمانی است که تقریبا در هر بیمارستانی از مدل‌های گوناگون این پارچه بهره می‌گیرند.

پارچه تترون بیمارستانی چیست؟

جهت شناخت بیشتر با انواع تترون بیمارستانی، ابتدا مصارف عمده این پارچه در مراکز درمانی را توضیح می‌دهیم.

  • دوخت لباس بیمار
  • روتختی و ملحفه بیمارستانی
  • روپوش های پزشکی و پرستاری

از میان مصارف نامبرده بیشتر مصرف پارچه تترون مربوط به دوخت لباس بیمار است.

پارچه تترون لباس بیمار

جهت دوخت لباس بیمار زنانه و مردانه از پارچه های تترون در عرض های ۱۵۰ سانتی متر و ۳ متر توسط تولیدی‌های البسه بیمارستانی استفاده می‌شوند. پارچه های تترون صورتی و آبی بصورت عمده توسط کارخانجات نساجی جهت تهیه لباس بیماران بافته و تکمیل می‌شوند. علاوه بر تترون ساده، از مدل‌های چاپی مانند طرح‌های لوزی و دایره نیز بسیاری از بیمارستان‌ها برای دوخت لباس بیمار استفاده می‌کنند. همچنین برای تهیه لباس بیمار کودک از انواع تترون عروسکی بهره گرفته می‌شود.

پارچه تترون بیمارستانی

روتختی و ملحفه بیمارستانی

دوخت انواع روتختی و ملحفه‌های بیمارستانی یکی دیگر از مصارف عمده پارچه های تترون بیمارستانی است که معمولا از رنگ سفید برای دوخت این‌گونه منسوجات بهره می‌گیرند. پارچه تترون مورد استفاده جهت دوخت روتختی و ملحفه بیمارستانی معمولا در عرض‌های ۱۵۰ سانتی متر، ۲ و ۳ متر هستند.

خرید پارچه تترون بیمارستان

پارچه های بیمارستانی از جمله تترون، فلامنت و فلامنت پنبه توسط کارخانه‌های تولیدی پارچه در شهر‌های نساجی کشور بخصوص استان اصفهان تهیه می‌شوند. مسلما کیفیت تولیدات هر کارخانه متفاوت هستند و در نهایت قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی هریک نیز مختلف خواهد بود. پارچه تترون بیمارستانی از پر مصرف‌ترین پارچه های کارخانجات داخلی است که بیمارستان‌های هر شهر حجم زیادی از آن‌ها را خریداری می‌کنند.

بسیاری از تولیدی‌های لباس بیمار که در مناقصات بیمارستان شرکت و موفق به تولید و توزیع لباس بیمار به بیمارستان شده‌اند، باید در زمان خرید پارچه تترون به نکاتی توجه داشته باشند. آنچه که برای مدیران بیمارستان در مورد لباس بیمار اهمیت دارد، بدن نما نبودن پارچه و لطافت آن‌ها است. بنابراین در زمان خرید عمده پارچه تترون بیمارستانی به چنین مواردی توجه داشته باشید که سفارشات بیمارستان را مدام دریافت کنید.

قیمت عمده پارچه تترون بیمارستانی

اگر تجربه شرکت در مناقصات بیمارستانی را داشته باشید، از اهمیت قیمت ارائه شده در مناقصات به خوبی آگاه هستید. بنابراین قیمت خرید پارچه تترون برای کسب سفارشات از مراکز درمانی بسیار مهم است و به همین خاطر است که خریداران عمده پارچه سعی در ارتباط با کارخانه تولید تترون را دارند. خرید بدون واسطه پارچه بیمارستانی باعث می‌شود که قیمت نهایی انواع لباس بیمار و سایر منسوجات کاهش یابد و تولیدی‌های لباس بیمار شانس پیروزی و کسب سفارش از بیمارستان را داشته باشند. برای خرید عمده و عدلی انواع پارچه تترون به راحتی می‌توان سفارشات را مستقیم از تولید کننده دریافت کرد و هزینه‌های اضافی خرید از فروشندگان واسطه پارچه را کاهش داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *