خرید عمده پارچه ترگال

خرید عمده پارچه ترگال از کارخانه

پارچه ترگال، از معروف‌ترین نوع پارچه است که همه کم و بیش با آن آشنا هستند. دلیل محبوبیت این پارچه میان مردم و تولیدکنندگان آن است که پارچه ترگال دارای ضخامت بالایی است و به همین دلیل می‌توان از آن در بازه زمانی طولانی استفاده کرد. خرید عمده پارچه ترگال از کارخانه برای تولیدی‌ها اهمیت بالایی دارد زیرا می‌توانند این پارچه را قیمت مناسب‌ و مقرون به صرفه‌تری تهیه کنند. برای آشنایی بیشتر با پارچه ترگال و نحوه خرید مستقیم آن خواندن این مقاله را از دست ندهید.

شناخت پارچه ترگال

پارچه ترگال با توجه به بافت مقاوم و محکمی که دارد، برای دوخت لباس مدرسه، لباس کار و انواع مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه به راحتی چروک نمی‌شود و این ویژگی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پارچه است زیرا در طول استفاده دیگر فرد نگرانی بابت ظاهر لباس خود نخواهد داشت. پارچه ترگال در دو مدل ترگال ساده و ترگال کجراه تولید شده که ترگال کجراه دارای ضخامت بیشتری است. از دیگر ویژگی‌های پارچه ترگال نیز آن است که در برابر مواد شوینده مقاومت خوبی دارد و با شستشوی مداوم دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نمی‌شود.

نکات مهم برای خرید عمده پارچه ترگال

برای خرید عمده پارچه ترگال باید نکات مختلفی را به دقت بررسی کنیم. اولین نکته آن است که پارچه ترگال انتخابی باید از زیر دست خوبی برخوردار باشد و ضخامت لازم را دارا باشد زیرا در تولیدی‌ها معمولا از پارچه برای دوخت لباس فرم مدارس و همچنین لباس کار استفاده می‌شود به همین دلیل پارچه باید ضخامت کافی داشته باشد تا با شستشوی مداوم دچار پارگی نشود. نکته دومی برای خرید عمده پارچه ترگال باید به آن دقت کنیم آن است که پارچه مورد نظر باید رنگ مناسبی داشته باشد زیرا از هر رنگ این پارچه نمی‌توان جهت دوخت لباس کار یا فرم مدرسه استفاده کرد. از دیگر نکات مهم هنگام خرید این پارچه تل نشدن آن است که بر عمر و دوام پارچه تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

موارد تاثیرگذار روی قیمت پارچه ترگال

از موارد تاثیرگذار روی قیمت پارچه ترگال می‌توان به رنگ آن اشاره کرد. به طور کلی پارچه‌های ترگالی که رنگ روشن داشته باشند، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌تری نسبت به پارچه ترگال با رنگ تیره دارند زیرا برای رنگ کردن آن‌ها هزینه بیشتری پرداخته شده است. مورد دیگر تاثیرگذار بر قیمت پارچه ترگال ضخامت آن است. هرچه پارچه ضخامت بیشتری داشته باشد، در نتیجه قیمت آن بیشتر است زیرا دوام و کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود.

روش‌های خرید عمده پارچه ترگال

تولیدی‌ها و خیاطان برای خرید عمده پارچه ترگال می‌توانند از دو روش مختلف اقدام کنند. روش اول روشی است که بسیاری از تولیدی‌ها سالیان سال است که آن را انجام می‌دهند و به منظور خرید عمده از طریق کارخانه پارچه اقدام می‌کنند. روش دوم که امروزه مورد توجه بسیاری از تولیدی‌ها قرار گرفته و این امکان را برای تمام آن‌ها فراهم می‌آورد آن است که تولیدی‌ها می‌توانند از طریق وب سایت‌هایی مانند وب سایت پارچه پرشین پارچه ترگال مورد نظر خود را به قیمت کارخانه سفارش دهند و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *